Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

AGC 2012 Yılı Basın Ödülleri

AGC 2012 Yılı Basın Ödülleri
 

Sökeli gazeteciler Yeni Asır'dan Şebnem Bursalı ile birlikte.


Her yıl geleneksel olarak yapılan bir yarışma sonucunda Aydın ve İlçelerinde gazete, dergi, Televizyon gibi haberleri ve köşe yazıları konusunda başarı gösterenlere belli bir tören çerçevesinde bu ödül sahipleri ödüllerle buluşuyorlar. 10 Ocak 2013 akşamı da Çalışan Gazeteciler Günü münasebetiyle Aydın’da Vardar İş Hanı Grand Door Restauan’ta yemekli bir törende ödülleri verildi.

AGC başkanı Suat Deniz önce bir açılış konuşmasını yaptı. Anılan gecede aramızda  bulunan ünlü gazeteci ve televizyon programları yapımcısı Uğur Dundar, Türkiye Gazeteciler Federasyonu başkanı Atilla Sertel’in yanı sıra Aydın Vali yardımcısı Celal Ulusoy, Adnan Menderes Üniversitesi Rektörü Mustafa Birincioğlu, Aydın Belediye başkanı Özlem Çerçioğlu, İl genel Sekreteri müdürü Halil İbrahim Aktemur, Aydın Ticaret Odası Yönetim  Kurulu başkanı  İsmail Hakkı Dozlu, Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu başkanı Adnan Bosnalı, İzmir’den Yeni Asır Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Şebnem Bursalı, ayrıca birçok Aydın ve ilçelerinden gelen birçok basın mensuplarıyla bir araya geldiler.

Ödül alanları sırasıyla yazıyorum:

Mehmet Özçakır, Mustafa Kavruk, Erdal Karakavukoğlu, Gökşen Yördem, Cavit Eskici, Hatice Karaaslan, Derye Ayyıldız, Adnan Bilek, Aylin Çelik, Latif Sansür, Durmuş Kılınç, Murat Şenbaklavacı, Gökmen Şirkeci, Ali Sarayköylü,  Abdülkadir Güler, Mehmet Barlas, Ali Söydemir, Ümit Özmen, Murat Uçkaç, Özgül Ata, İsmail Eravcı, Tevfik Akbaş, İrfan Karasakal, Mehmet Panayırcı, Nuri Sevincek, Hüseyin Çalışkan, Eray Ekşi, Bahri Aşık, Şenol Kurar, Özet Üttü, Halil İbrahim Aktimur, Şükrü Söylevci, Ercüment Köybaşı, Ediz velioğlu, Kazım Yörükçe, Fatma Tekin, Okan Tura, ve Hatice Karagöl vardı....

Beni en çok sevindiren uzun yıllardan beri üzerinde emekler verdiğim Eski Aydın Milletvekilimiz eğitimci yazar ve şair olan  M. Kemal Yılmaz’ın hayatını anlatan “ Hayatı ve eserleriyle  Umurlu’dan M. Kemal Yılmaz" 2. baskı- Söke 2012 ) adını taşıyan kitabımın  ödül alanlar arasında idi... Bu ödülün veriliş tarihi Sayın M. Kemal Yılmaz’ın doğum günü olan 10 Ocak  gününe rastlamış olması ise beni daha çok sevindirmiş oldu...

Sayın Yılmaz şimdi 91 yaşındadır. O’na da sağlıklı günler diliyorum. Ayrıca böyle bir gecede de ödül alan kitabımı ünlü gazeteci ve televizyon programcısı Uğur Dündar’da imzalı olarak da armağan ettim. O’da çok sevindiler. Bu nedenli bir rastlandı.... Ne denli sevindiğimi izah  edemem...

Sayın Yılmaz’ın bu gece bu törende aramızda olmasını çok isterdim. Beni en çok sevindiren bu oldu. Orada ödülümü alırken sunuculardan izin alarak Sayın Yılmaz’ın selam ve sevgilerini, saygılarını Aydın halkına ve davetlilere iletmeyi bir görev saydım. Ve bu görevi de kısaca yerine getirmenin  mutluluğunu yaşadım....

Ufak, tefek eksikleri olmakla birlikte 10 Ocak 2013 gecesi Aydın’da Aydın Gazeteciler Cemiyeti’nin ödül töreni amacına ulaştı diye düşünüyorum. Tüm emeği geçenlere teşekkür ediyor, ödül alanları tebrik ediyorum. Daha nice  sağlık ve başarı dolu yıllara efendim....

Abdülkadir  Güler.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..