Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '17

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Ağda kullanmak erkeğe yakışmaz, kıllı kalmayı tercih ederim

Ağda kullanmak erkeğe yakışmaz, kıllı kalmayı tercih ederim
 

Doğrusu anlamakta zorlanıyorum, erkek formasyonu mu değişti; bazı erkekler şurasındaki burasındaki tüyleri almak için tıpkı kadınlar gibi ağda kullanıyorlarmış.

Tamam, sakalı bıyığı anlarım da (karşı değilim ben tercih etmiyorum) şimdi kadınlar gibi vücudundan kıl almak noluyor? Gerçekten gerekli bir şey mi?

Bizim bildiğimiz erkek kıllı olur. Hatta eskiden bıyığı sakalı çıkmayan erkekler köse diye beğenilmezdi.

Metro seksüel erkek dedikleri belki de bu. Ama yani pek hoş gelmiyor, biraz itici gibi. Kadınların zevkleri değişmiştir belki.

Yani şimdi sen tut erkek adam bacağında, kolunda tüyleri ağdayla al. Her şey bir yana erkeğin ağda kullanması tuhaf, bana erkeksi gelmiyor; bazı şeyler kadın içindir.

Kadında tüy olmaz,  en azından olmaması gereken yerlerde. Bıyık mesela, hiç hoş olmuyor. Kadının vücudu da pek tüyü kaldırmaz ama varsa ve abartılı değilse biraz olabilir yani, takmamak lazım. Hemen ağdaya sarılmak gereksiz, tüy doğallığınızın kanıtı; erkeğe kadın sıcaklığı hissini verir. Zaten erkekler kadının vücudunun daha çok şekline bakarlar.

Özellikle erkek göğsündeki kıllarla bilinir… Ama şimdi bazı erkekler göğüslerindeki kılları ağda ile alıyorlar. Bize tuhaf geliyor ama erkek vücudu ile ilgili görüşler değişmiş olabilir. Vücudu kılsız bile olsa erkek erkektir. Erkek vücudu görüntüsü kıl ile olmuyor demek ki.

Köse olma hali yani tüysüzlük itici olabilir. Ben tüysüz değilim, tercih etmedim, kestim, aldım. Yani ikisi farklı şey. Bir de ağda yapmış erkeğin vücudu nasıl görünüyor?

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..