Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ağır abiler öğle tatilinde :)

Ağır abiler öğle tatilinde :)
 

Daha önce hiç görmemiştim :)

Hastane ortamı farklı olur malum :)

Önceki işyerimde de öğle tatilinde herkes dışarı giderdi.

Abiler öğle arasında ne eder, ne yapar, nasıl vakit geçirir burada gördüm :)

Bir ay olacak neredeyse :)

Hep aynı :)

Yıllardır da aynısı olduğunu hatta güzide yurdumun tüm abilerinin öğle arasını aynı şekilde geçirdiğini düşünüyorum :)

Niyeyse :)

Yemekten çıkan doğru çay ocağının olduğu salona gidiyor :)

Bir grup okeyde :)

Bir grup batak oynuyor :)

Köşedeki grubun elinde de kağıtlar :)

Masalar dolu :)

Oynamayanlar da oynayanların yanında ayakta dikilip izliyor :)

Çaycı elinde askıyla çay dağıtıyor masalara :)

Bir saat boyunca o kağıtlar bitmiyor, okey taşlarının sesi kesilmiyor, ayaktakiler oturmuyor :)

Hanımlar da var işyerinde tabii :)

Onlar ne mi yapıyor?

Toplaşıp ya vitrin bakıyorlar çarşıda, ya kuafördeler ya da markette :)

Çarşıya çıkmayanı da çayını alıp odasında makyajını tazeliyor, ojesini yeniliyor :)

Daha masada okeye oturan görmedim öğle arasında :)

:)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..