Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ağır ağır acele et

Ağır ağır acele et
 

Yine telaşla kalktınız değil mi? uykudan. Geç kaldım işe , geç kaldım okula, geç kaldım toplantıya. Ne olacak şimdi.Bu cümleler çoğumuzun zaman zaman kurduğu cümleler değil mi?Sanki sizi tarif ediyor cümle. Bizler, genellikle zamanın yetmediğini,  evimizin bize yetmediğini, arabamızın bize yetmediğini, eşyamızın bize yetmediğini düşünerek ve hiç durmadan yetmediğini düşündüğümüz  şeyleri elde etmek için zaman fakiri oluyor ve dostluğu, insanlığı arkadaşlarımızı unutuyor ve isteklerimizin esiri olarak ve ACELE ederek yaşıyoruz. ACELE etmeye hiç gerek yok arkadaşlar. Tabii ki hiç acele etmeyin demiyorum. AĞIR AĞIR ACELE EDİN diyorum. Sindire sindire. Tadını çıkararak. Büyük hedefler koymadan. Olduğu kadar. Bazen öyle insanlar  görüyoruz ki ,yapması gerekenler için gerçekten zamanı kalmamış gibi, alması gerekenleri ACELE ACELE alan , ACELE ACELE gezen , ACELE ACELE yiyen,ondan önce ben gördüm demek için çırpınan ve ama HİÇ BİR ZAMANI VE HİÇ BİR MALI yanında olamadan ACELE ACELE giden.
Sizlere tavsiyem, hayatınızın her aşamasında, her yaptığınız işte, her aşkta ve sevgide ve ömrünüzün her saniyesinde AĞIR AĞIR ACELE EDİN. Hoş ve hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..