Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

AĞIR MİSAFİR

 
Kim demiş bu bayram misafir yoktu diye? Bir kere benim çok ağır misafirim vardı şekerim. Karınca Bacım geldi bayram ziyaretine. Evin önündeki Hurma Ağacı'nı tırmana tırmana az gitmiş uz gitmiş dal yaprak düz gitmiş bir baktım balkonda bitiverdi. Sevdiklerimin hasretinden nasıl bir hüzün çöktüyse tam sağ gözümdeki yaş pıt diye düştü, sol gözümdeki onu görüverince geri gitti:)
 
Neyse oturduk halleştik, bayramlaştık dertleştik pek iyi geldi. Bayram şekeri ona ağır gelir dedim, kıyamadım toz şekerle çözdüm işi...:) Birlikte korona tam kapanma bayramından hatıra fotoğrafımız bile var. Anı ölümsüzleştiriverdik unutmamak için...
 
Poz verirken gülümsedi dedi ki "Söyle onlara Siboş, kimsecikler bu bayram yalnız kaldık diye üzülmesin. Sağına soluna baksın kuş kardeşler, karınca biladerler, pisi kankiler, köpek dostlar velhasıl cümbür cemaat yanınızdayız. Yalnızlığınızı paylaşıyoruz biz de varız." "Nasıl ince nasıl naif bir düşünce. Dedim cansınız be..." Dedi ki "Canız tabi bize can olana biz de canız." Sonra ekledi "Üzülmeyin emi... Yine gelir güzel günler, şu hastalık bi bitsin yine kavuşur sevdiklerinizle kutlarsınız nice bayramlar. Allah can sağlığı versin umut hep var unutmayın" dedi... "Hay yaşa sen! Ne güzel söyledin" dedim, umut hep var..." 
 

 

Size de çok selamı var günaydın dünya...
 
 
SİBEL YILMAZ
 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..