Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ağıtlar sanadır memleketim

Ağıtlar sanadır memleketim
 

VATANIM!


Karalar bağlayıp, uğruna ağıtlar yaktığım… Vay kara yazılım, vay kara bahtlı ülkem…

<ı>Memleketim… Memleketim… Memleketim!

<ı>

Tarihlerin beşiği olmuş destanların yazıldığı, herkesin “albenisi” olduğu paylaşılamayan kem gözlerden korunamayan ülkem benim!

<ı>Ne savaşlar edilmiş senin için… Hıristiyan’ı, Yahudi’si, Müslüman’ı, İngiliz’i, Fransız’ı, Ermin’si, Rum’u, kimler senin için savaşmadı ki!

Kendi cumhuriyetini kurdun yine de kavgan bitmedi… Dış güçlerden kurtulsan, bu sefer de için için, içinden kemiriliyorsun!

<ı>Ne dış düşmanların bitiyor, ne iç düşmanların! Ne kara bahtın varmış ey Türkiye’m!

<ı>

Monarşiden aldık seni, Demokrasiye kavuşturduk. İçinde bin bir çiçek misali, çeşit çeşit insanları barındırdın. Besledin… Onların içinde sadece kır çiçekleri değil, deve tikeni misali yabani otlarında varmış!

<ı>Cumhuriyeti sana yakıştıramayanlar, sinsi sinsi zehirli sarmaşık gibi seni sarmışlar da dilinden anlayan olmamış!

<ı>Şeriat diyenler; <ı>demokrasi amaç mı olacak araç mı olacak, kanlı mı olacak kansız mı olacak, deyip senin cumhuriyetini istememişler!

Üzerine atalarımızın döktüğü kanları hiçe sayarak seni şimdilerde yeniden kansız bir savaşla istila ediyorlar! Bunun adına da “<ı>REFERANDUM” diyorlar.

Ey benim kara bahtlı ülkem… Ey karayağız delikanlı gibi güçlü <ı>Mehmetçiğim… Kırmızı fistanlı Anadolu kadını “<ı>kara Fatma” gibi asil ülkem eyy…

<ı>Şimdilerde Karadeniz’in dalgaları çırpınışın, Ege’nin rüzgârları haykırışın, Akdeniz’in sıcakları gibi yakışın kızgınlığın, doğunun yağmurları da gözyaşların olmuş… Üzerindekiler duymaz, görmez, işitmezler seni canım Anadolum eyy…

<ı>

İçine hainler dolmuş, dışını düşmanlar sarmış, kara bahtlı ülkem… Toprağım eyy…

Senin için canını veren, cumhuriyetine sahip çıkan bir avuç insan bile kalsak, sen var oldukça bizler de seni yaşatmaya ant içtik, gönül verdik, seni layık olduğun bu cumhuriyetinle yaşatacağız. Ümidini kesme bizden güzel ülkem!

Başımızın tacısın, gönlümüzün biricik sevgilisi, vazgeçilmezimiz… <ı>Vatanım! Anadolum…

<ı>Biliyorum çok değerlisin ve asla senden vazgeçmeyecekler. Bu görünür görünmez savaşlar elbet bitmeyecek…

Bizler de sırtımızdan vurula vurula daha güçlü olmayı, birlik beraberliğimizle oyunları her seferinde bozmayı bileceğiz!

<ı>Hainler, bir devi uyandırıyorlar… Bilmiyorlar ki o dev uyandığında, onları bir sinek gibi ezecek!

<ı>

<ı>Aysen Aydın

 
Toplam blog
: 76
: 720
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

Kendi halinde, düşünmeyi/yazmayı seven  biriyim. En çok değer verdiğim konu ise herkesin bilinçli..