Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ağla Türkiyem!

Ağla Türkiyem!
 

Yine Aktütün, yine şehit!


15 Mehmetçik, 15 can!


Yitti, gitti!

Gencecik fidanlarımız toprağa düşmeye devam ediyor!

Türkiye her gün gelen 1-2 şehit haberine alıştı, alıştırıldı!..

Ekranlarda şehit haberleri yarışmalarda, dizilerde, eğlence programlarında alt yazı ile verilir oldu!..

Aralarda, sıradan, olağan!..

Sayı 5-10-15 olunca ver yansın!..

***

1992 yılından itibaren PKK tarafından Aktütün Karakolu’na 38 irili ufaklı saldırı düzenlenmiş!

5 büyük saldırıda 44 şehit!

Peki, 2008 yılında kaç şehit?

Ya daha önceki yıllarda?

Peki daha kaç şehit vereceğiz?

…!!!


Artık saymayı bıraktım!..

Sayamıyorum!..

Saymak istemiyorum!..

Aktütün’e giden askerlerin her saldırıda şehit olma oranı yüzde kaç?

Yüzde 2’ mi?, yüzde 3’ mü?

Bilmek istemiyorum?!


Analar, babalar kınalı kuzularını davul zurna ile askere uğurlarken, hele de Aktütün’e gönderirken arkalarından nasıl bakarlar acaba?

…!!!


Aktütün demek, şehit demek!

Şahadet demek!..

Artık yeter!

Yeter!

Yeter!

Aktütün’ de sönen ocaklar bizim ocaklarımız!..

***

Bu bir savaştır!

Türkiye’ye Kuzey ırak’tan yapılmış bir saldırıdır!

Burada sorulacak soru bize saldıranın kim olduğudur…


…Kuzey Irak kimin işgali altında?

… ABD’ nin…

…Kuzey Irak ‘ta kim lider?

… ABD’ nin koruması altındaki Barzani…

…Kuzey Irak devlet başkanı kim?

…ABD’ nin başına getirdiği Talabani…

… Bize; ” Kuzey Irak’a giremezsiniz, size ben hedef gösteririm, ancak benim gösterdiğim hedefleri vurabilirsiniz” diyen kim?

… ABD

… Genişletilmiş Büyük Ortadoğu Projesi’nin uygulayıcısı kim?

… Amerika Birleşik Devletleri yani ABD…


Artık her yol Roma’ya değil ABD’ e çıkıyor…

Ağla Türkiyem!..

Bu gidişle daha çok ağlarsın, daha çok şehit verirsin!..

 
Toplam blog
: 516
: 1080
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1955 Ankara doğumluyum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. İstanbul'da uzun yıllar..