Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ağladığımı kimseye söyleme

Ağladığımı kimseye söyleme
 

Ağladığımı kimseye söyleme


Onlar beni güçlü biliyor

Onlar beni en zor günümde bile ayakta biliyor

Ben aslında gülerek geçirdiğim her günün akşı evde

Ağlarken onlar benim içimin sızladığını bilmiyor

Ağladığımı kimseye söyleme anne

Onlar beni kral belliyor

Onlar beni kızdım mı dünyayı yakacak insan biliyor

Ben aslında onun gözlerine bakmaya bile kıyamazken

Onlar benim biri uğruna üzüleceğimi tahmin bile etmiyor

Ağladığımı kimseye söyleme anne

Onlar beni ağlamaz biliyor

Onlar beni üzüldümmü bulunduğum şehri bulutlar kaplar biliyor

Ben aslında odama kapanıp

Sitem duygusuyla bir köşeye sinerken

Onlar beni hiçbirşeyin sarcasacağını

Akıllarının ucundan bile geçirmiyor

Ağladığımı kimseye söyleme anne

Onlar bunu hiç bilmiyor

Onlar için ben en sağlam köprülerden daha sıkı bağlıyımdır hayata

Ben aslında ölümle yaşam arasındaki çizgide

Bir o yana bir bu yana giderken

Onlar hala benim için hayatın büyük bir

Hayal kırıklığı olduğunu bilmiyor.....

 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..