Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

25 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ağladım "Onun gidişi kadar koymadı hiçbir şey..."

Ağladım "Onun gidişi kadar koymadı hiçbir şey..."
 

Ne suçum vardı

Nerede hata yaptım onu,

Çok sevmekten başka…

Günah!

Yazık değil mi bana?

Ne dediyse

Ne istediyse yaptım

Yemedim yedirdim

İçmedim içirdim

Ama olmadı

Hiç ama hiç yakışmadı

Ortada kalakaldım

Gelen vurdu

Giden vurdu aldırmadım,

Yüreğimin anahtarı

Gönlümün biricik sultanı

Hayallerimin sahibi

Geleceğimin hamisi

Umutlarımın mimarı, dedim

İnanmadı alay ettiler

Küçük gördüler beğenmediler

Yakıştıramadılar

Defalarca Körkütük “aşığım”

Deliler gibi “seviyorum”

Dünya var oldukça ömrüm izin verdikçe

Beni yürekten istediği sürece

Çok ama çok seveceğim, dedim…

İnanmadılar!

Vazgeçirmek için dövdüler,

Bırakıp gitmem için sövdüler

Umurumda olmadı;

“Üzülmedim”

Yaşadığım tüm acılar

Çektiğim onca sıkıntı ve

Bitmek tükenmek bilmeyen özlem

Onun evet O’nun

Bir gecenin sabahında

Haber bile vermeden sessizce

Gidişi kadar koymadı bana…

O gün!

Sele kapılmış

Baraka duvarları gibi çöktüm!

Koca bir çınardım

“Yıkıldım…”

Ellerim başımda

Bir başıma ve boynum bükük

Günlerce

Hıçkırarak ağladım,

“Ağladım…”

“Ağladım…”

***

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 25.12.2013 20.18

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..