Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Ağladım

Ağladım
 

İNGİLTERE MÜZE


Hüzün denizinde bir an yıkandım.

Seni sevdim diye bin kere yandım.

Ateşten havluydu aşkın sarındım

Gene de ben seni sevgiyle andım.

 

Seni üzmem için sevmemem lazım

Aşkınla giryanım ağlıyor sazım.

Kalbine bir parça hüzün verdimse

Affet beni sende budur niyazım

Hüsnü kuruntuyla yaşam olmuyor

Kıskançlık içinde ömür dolmuyor

İnsanı hayata bağlayan sevgi

Karşılıklı ise güller solmuyor.

Sevgilim ne kadar mutluyum bilsen.

Anladım kalbimde sen varsın bir sen.

Güzel gözlerinle bana bakarken

Hayatım oluyor seninle gülşen.

Hissettim kalbimi kalbin yanında

Sevgi doldum birden aşkın canımda

Dünyayı verseler istemem artık

Bülbüller ötüyor gülün dalında.

GÜLAY SOMER

 
Toplam blog
: 11
: 120
Kayıt tarihi
: 28.12.11
 
 

Adım Gülay. Birçok dergi ve gazetelerde şiir ve yazılar yazdım. Dört kitabım var. Üç tanesi a..