Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Ağlamadım

Ağlamadım
 

Netten...


Ben bugün ağlamadım anne ...

Yürekler dolusu sızıma aldırmadım....

Her acı vurduğunda yüreğimin tortusuna

Yeniden dibe vurdum, ağlamadım...

Sormadım, isyanımın bağırtılarına,

Düz bir duvar gibi durdum duygulara...

Göz yaşlarımı gözlerimde boğdum,

Ağlamadım..

Demişdim ya ellerinin kokusuyla kalacağım

Kokladım, uyudum anne,

Ben bugun ağlamadım...

Koynumda sessiz çığlıklara yuva yaptım

Gözlerine kuşlar uçurdum sessizce

Kanat çırpmayan, umut vaad etmeyen kuşlar

Kanatlarını kopardım

Canım çok yandı .....

Ama yine de ağlamadım...

Bak yine sabaha gebe gece,

Sancılarla doğurtuluyor güneş..

Ellerimde doğumun izleri var,

Kanları gördüm, korktum anne..

Yine de ağlamadım..

Tan yeli ağırtıyor ufukları,

Her yer kızıla boyanıyor,

Paletimdeki boyaları döktüler anne

Fırçam elimde, çırılçıplak kaldım..

Yine de ağlamadım..

Sırtımda gidişlerin izi var

Göğsümde dikenli tomurcuklar

Her yerime battı, kanattı anne

Ama ben yine de yine de ..

Sözümü tuttum ağlamadım..

http://www.kliplerimiz.com/ahmet-kaya/kacak-ve-anne-klip-izle.html

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..