Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Ağlamak...

Küçücük elleri vardı ve yağmur bulutu yüklü gözleri.. Damlaların o kusursuz, güzelim yüzünde yarım aylar çizerek ilerlemesine aldırmıyordu. .Belki elveda diyemediği bir gidenin arkasından ağlıyordu belki de yitirdiği bir oyuncağının ardından.. Onda gördüğüm insan olmak erdemiydi. Ağlamanın da bize gülmek kadar yakıştığını hatırlattı bana.. Gözlerinden gelip geçen bulutlarsa gözlerime uğrayıp orada kalmaya mahkum olmuş bulutlarımı anımsattı.. Büyüdükçe insanlığımızdan kaybediyor oluşumuza üzüldüm ve bir de acıların dışa vurumunu hep ayıplar olmamıza.. İçimden gidip o kıza sımsıkı sarılmak ve sen hep böyle tertemiz bu kadar insan kal demek geldi.. Yapmadım, duygularına ket vurmak istemedim belki.. Yol boyunca içimde esir ettiğim anılarımı düşündüm.. Ölümleri bile soğukkanlı karşılar olmama, sevgilimden ayrılınca kaya gibiyim izlenimi vermeye çalışmama, yere düşünce bile bir yerim acımamış gibi davranmama kızdım.. Benim yolumdan giden ve beni buralara sürükleyen onlarcasına kinlendim.. Yolumu değiştirdim sonra arkadaşlarımı ekmeye karar vermişliğin rahatsızlığı ve yeni kararlar almanın huzuruyla aksi istikamete yöneldim.. Dönüşte bıraktığım yerde bulamadım ufaklığı, beni kendime getiren o saf varlığa teşekkürlerimi sunamadım.. Dudaklarımdan gökyüzüne doğru birkaç minnet öpücüğü yolladım, konulacak o pırıl pırıl yüzü bulmak üzere..

Giderken sokaklara, evlere daha bir dikkatle baktım; herşey bir başka göründü gözüme.. Eve geldiğimde hava kararıyordu.. Apartmanın merdivenlerinden çıkarken alt kattan gelen bebek ağlamasına şahitlik etti kulaklarım, bir üst katta şen kahkahalara.. Anahtarımı döndürdüm.. Boş ev yalnızlığımın çığlıklarıyla doluydu.. Mutfağa girdim bir fincan kahve yaptım kendime.. Odama geçerken evin tüm perdelerini kapattım.. Koltuğa ya da yatağa ilişmedi gözüm, yerdeki mindere baktım.. Kahveden sıcacık bir yudum alıp fincanı minderin yanına bıraktım.. Yaktım masamdaki birkaç mumu, bir tütsü kaıştırdım odanın havasına.. Kulağımda artık aramızda olmayan eski bir ses, yıllar öncesinden kalma nameler yitirdiklerimi bir bir anıp insan olmanın erdemini tattım...

 
Toplam blog
: 3
: 773
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

Vefa lisesini bitirdim ve öss ye girdim.. Henüz kazandığım okul adı açıklanmamış olsa da eğitimime İ..