Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ağlamak da mı günah

Ağlamak da mı günah
 

Çölde ışıldayan su sana benzer


Gözlerim karanlığa mahkum olduğundan beridir bütün çığlıklarım,

Gecenin nemi düşmüş üstüme

Cümleler cam buğusu gibi sildikçe tekrarlanıyor beynimde

Radyoda, tekerlekler çukura düştükçe kaybolan buğulu bir ses

Ayaklarım sarhoş gibi basıyor gaz pedalına

Ay bile benden yana bugün

Aydınlatmıyor havayı muhteşem parlaklığı

Git demiştin hatırlıyor musun?

Gidiyorum bilinmez karanlığa umarsızca

Gözlerim biraz kanlanmış

Hani gözyaşı da yok desem yalan olur

Bütün günahlarımdan arınmak için yalvarıyorum,

Ufuk çizgisine bakarak

Biliyorum, ben seni istemesem de

beni bırakma diyen sözlere inat

Seni bırakıp gitmek de günahtı.

Söyle şimdi sevgili

Senin için ağlamak da mı günah?

Radyoda Nurettin Rençber söylüyor

'' Birgün çıkıp gel uzak yollardan

Benim can yaramı sarmak için

Çünkü

Bir nefes ki aşk sana benzer.

Gökte parlayan ay kahbe

İncinen söz

Çölde ışıldayan su sana benzer.

Hoyrat bir aşk içinde yandım çok zaman

Söyle koca bir hayat nasıl geçer

Senle geçen her ömür

Sana benzer

Şimdi söyle bu hayat nasıl geçer

Sensiz geçen her ömür küle benzer

Gökte parlayan ay kahbe

İncinen söz

Çölde ışıldayan su sana benzer''

Söyle şimdi sevgili

Ağlamak da mı günah.

 

Engin Göksu

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..