Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler...

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler...
 

Ben diyeyim 1 yıl, siz deyin 1,5 yıldır bu blogun kapısında bekledim durdum...


Bir 1 Şubat sabahı hava en fecisinden soğuk.. Olması gerekenden erken kalkmışım yine, vakit öldürmek için facebook'tu ( aman lütfen feeeeys demeyin şuna şekerim düşüyor ) twitter'dı, çeşitli mecraları kurcalıyorum. Sonra bir de maillere bakıyorum... Ve zibilyon tane fırsat sitesi mailinin arasından bir tane başlık böyle pıtı pıtı göz kırpıyor bana, sabahın 06:45'inde.. Blogunuz onaylandı..Hatta biliyonuz mu, 2 tane de yorumunuz var minvalinde... Tam da umudu kestiydim iyi mi...

Ben buraya ilk başvurduğum dönemde kızım İnci'ye yaklaşık 6 aylık hamileydim. İlk zamanlarda, hemen her gün maillerimi ( gereksiz, efenim önemsiz klasörleri de dahil ) onlarca kez tarardım, onay mesajı görmek için... Sonra zamanla umutlar tükendi, ben de misafir okuyucu şeklinde buraya takılmaya başladım...

Aslına bakarsanız blogları okudukça kendimi daha da kötü hissetmeye başladım.."Yok kızım" dedim.."Seni beğenmediler, hem baksana belli bir standartta burası, seni istemezler... Sana bu mecrada değil blog, vergi iade zarfı bile yazdırmazlar... pii rezil!" bile dedim... Tam "Kilyos kumlarında arabesk klip çekme" ruh haline bürünmüşken de bu mail geldi, ben de kendime geldim...

Şimdi insanlar sorabilir, kendi kişisel blogun varken buraya salça olmak niye...Kendimi tanıtırken de belirttiğim gibi yaklaşık 10 yıldır iyi kötü yazıyorum, fakat ağırlıklı olarak mizah/geyik türevinde yazılar bunlar. Tamam, insanları güldürmek de zordur, espri ince zeka gerektirir, ama bence kalemi üzerinden kendini ifade eden bir insanın çooook daha fazlasını da yapabilmesi gerekir. Kişisel blogumda kafama göre at koşturuyorum. Öyle dahi anlamındaki -de'lere falan dikkat ederim ama mesela konuşma dilinde yazarım.( misal geliyor'daki R boğazıma yapışır gibi oluyor..ne kötü huy ) Ne bileyim ağırlığı mizaha veririm, hatta enikonu geyik yaparım ama cıvımadan... Her ne kadar o blogumda tanıdığım/ tanımadığım insanlardan güzel geri dönüşler alsam da, tüm blog yazarlığımı sırf orada yazdıklarıma dayayamazdım... Evet dostum, bana disiplin, yapıcı ikaz ve eleştiri lazımdı.. Eh ben de soluğu burada aldım, ki daha ilk yorumlarda, argoyu dikkatli kullanmam konusunda ilk ılımlı ikazımı aldım bile ( net bağlantımdaki saçmalıktan ötürü yorumlara cevap yazamıyorum ama herkese teşekkür ederim burdan )... Yanlış anlaşılmasın, eleştiri kaldıramama gibi bir kompleksim yok, aksine dediğim gibi, burada bulunma amacım o...

Tüm bunların dışında, ünlü Türk düşünürü Demet Akalın abla'nın da dediği gibi: "evli-mutlu-çocuklu" bir kadınım işte.. Futboldan anlarım, fena halde Beşiktaş'lıyım... Emekli heavy metalciyim bir de...

Çeşitli cins ve ebatlarda, nispeten oturaklı yazılarımla artık buradayım...Mizah ağırlıklı ve oturaksız:) yazılarım için kişisel bloguma da uğrayabilirsiniz...Teklif var, ısrar gereksiz..

 
Toplam blog
: 26
: 268
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1984 İstanbul doğumlu, önlisans mezunu; sanatçı babanın sanatçı parçası kızı... Hem anne, hem eş,..