Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Ağlamayalım Düşünelim Küçük Askerlerimizi

Ağlamayalım Düşünelim Küçük Askerlerimizi
 

Tevfik Fikret büyüğümüz örneği
Buyrun bakalım

KÜÇÜK ASKER

Küçük asker silah elde
Kahramanca ilerliyor
Karşısında bütün belde
"Kahramanım yaşa" diyor

Küçük asker küçük asker
Vatan senden hizmet ister

Vatan için çeker emek
Herkesin borcu bu herkesin
Vatan demek ninen demek
Sen nineni sevmez misin

Küçük asker küçük asker
Vatan senden şefkat ister

Vatan senden hayat umar
Sen yaşarsan o canlanır
Vatan için ölmek de var
Fakat borcun yaşamaktır

Küçük asker küçük asker
Vatan senden kuvvet ister

Minimini omuzların
Taşıyacak yarın tüfek
Tüfek değil vatan yarın
O omuza yüklenecek

Küçük asker küçük asker
Vatan senden gayret ister

Küçük asker dinle bunu
Sakın boşa silah atma
Kılıcını kurşununu
Haksızlığa karşı sakla

Küçük asker küçük asker
Hak da senden kuvvet ister

                        (Tevfik Fikret)

Vatan için savaşan
Tüm Mehmetçiklerimize selam olsun
Hem de
Gönüller dolusu
Gönüller dolusu
Gönüller dolusu
Şehitlerimize Tanrıdan rahmet dilerken
Gazilerimize
Sonsuz teşekkürlerimle birlikte
Minnet duygularımı sunuyorum
Size düşen en büyük onudur bu unutmayın bunu
Ben de bir şehit torunuyum
Budur sadece en büyük gururum
Budur
Budur
Budur
Şükranlarım sanadır sevgili dedem
Şükranlarım sanadır sevgili dedem
Şükranlarım sanadır sevgili dedem
Senin şehitlik rütbendir işte
Beni durmadan Allah yoluna iten
Ona ulaşmak isterim hep
Seni düşünerekten
Biliyorum sen onun yanında yanı başındasın
Ben de gelmek istiyorum senin yanı başına
Ne güzel olur sevgili dedem bilsen sen ben o birlikte

Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..