Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ağlamayana emzik yok!!

Ağlamayana emzik yok!!
 

Siciliniz tertemiz mi? 

Bugüne denk kimseyle sürtüşmeniz olmadı mı? 

Aaaa 21. yy. da borcunuz da mı yok? 

O zaman size biz de borç veremiyoruz.. 

Neden mi? 

E başkaları borç vermediyse vardır bir bildikleri.. 

Sadece bir taraf konuştu değil mi? 

Çünkü dürüst vatandaşa konuşma hakkı yok.. 

Ekmek aslanın ağzında ve onu da sadece dalavereden anlayıp aslanı kandıranlar alabiliyor... 

Bugün babam bankaya gitmiş. Ve kredi istemiş. Ama vermemişler.. 

Sebep de daha önce hiç kredi kullanmaması.. 

İlginç değil mi? 

Düzenli bir işi var, hatta memur bir kefili bile ama bankadan onay yok... 

''İlginç'' dedi babam.. 

Cevap vermedim çünkü bana gayet doğal geldi.. 

Sebebi de artık bu dünyanın kurtlara teslim olduğuna inandırmıştım kendimi.. 

Tabi ki iyi insanlar da var ondan şüphem yok. 

Hayata karamsar da bakmıyorum peşinen söyleyeyim. Okuyan ablalarımız, abilerimiz kızmasınlar bana.. 

Ama bu devirde üniversite mezunları işsizken dağdan inen ve ''pişmanım'' diyen teröre iş verilirken,  

Daha önce bankalardan defalarca kredi çekip onları kapamak için bir yenisini daha yama yapmak için alanlara daha çook güvenilirken,  

Ömrünü vatanına adayıp cephelerde çarpışıp da hain olarak hapse atılıp da terörün ele başı beslenirken. 

Kime güvenelim de umutla gülümseyerek hareket edelim ?? 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..