Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

11 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
895
 

Ağlanacak halimize güler misin?

Ağlanacak halimize güler misin?
 

GÜLERMİSİN..? AĞLARMISIN..?


Merhabalar,  

Evet, düşündüm ve taşındım bu olaylar tam bir mizahdır.  

Şimdi sizlere Türkiye' mizde TV lerde yayınlamış iki olayı anlatacağım. İnanır mısınız hem güldüm, hem de çok üzüldüm...  

Neden mi..? İşte bizim vatandaşlarımız ( TÜRKÜ + KÜRDÜ + LAZI + ARABI + ARNAVUDU + BOŞNAĞI )  

Ayrı ayrı TV lerden bir tanesi de " VATANDAŞLARIMIZADA BİR SORALIM..? " şeklinde bir anket röportajı yapılır...  

**************  

Spikerin ve kemeranın tesbit etmiş anları ifade edebileceğim kadarı ile sizlere nakletmek istiyorum.  

GENEL SORU = KIBRIS ADASI HANGİ DENİZDE BULUNMAKTADIR..?  

Cevap-1 * Uuyy uşagım, bunu bilmeyecek ne var, tabii ki CARADENUZ...  

Cevap-2 * EGE diyenler (En aşağı beş kişi)  

Cevap-3 * BİLMİYORUM diyenler (En aşağı on kişi)  

Cevap-4 * Yahuu bu SİCİLYA' nın yanında değil mi..? (Yanındaki arkadaşına dönerek sorar) Arkadaşı müdahale eder, yookk yaahhuu ne yaptın sen.? YUNANİSTAN civarında olacak... der.  

Cevap-5 * Kardaşım, ben zaten KIBRIS' da askerlik yaptım... ( 3-kişi ) EGE ( 2-kişi ) KARADENİZ derler.  

Cevap -6 * Ulaa baaboo ben niireeden biileem, herhal DENİZİN içinde... der.  

Cevap- 7 * Abee bree mooree ben bir kerem gitmiştim oraya, ADANA' nın karşı kıyısı değil mii.? der. Yook bee gardaşım der yanındaki arkadaşı, sen niireeden bilecen ben HATAY^da oturuyorum, SAMANDAĞ' ın tam karşısı...  

Cevap - 8 * Bilmiyorum herhalde YUNANİSTAN' ın adası, yalnız bizimde orada birazcık topragımız var sanırsam... der.  

Cevap - 9 * Ben DRAKYALIYIM, EGE' de on iki adadan birisi olsa gerek... der.  

Cevap - 10 * Arkadaş hepside ne güzel atıyor... Ben TAŞUCU' nda yaşıyorum.. Gemi ile (10) saat çeker garşımızda nerdeyse, deniz otobüsü ile (2) saat...Biitt taabii AKDENİZ.. der.  

Cevap - 11 * Yaa abii bizim denizle adayla ilgimiz yok.. Tahmin ederim EGE' nin ucunda mı yoksa..? der ve yanındaki arkadaşı, Laann ( Leen) ooğluum, senin EGE dediğin yer Türkiye' nin batısı, KIBRIS orada ne arar, güneydeki KARADENİZDE.... ??? Şeey yook yokk AKDENİZDE... der.  

**************  

Diğer bir TV spikerin ve kemeranın tesbit etmiş anları ise ;  

(Bu röpörtaj ise bir üniversite bahçesinde gençlere sorulan sorudur.? )  

GENEL SORU = ( Pİ ) SAYISI KAÇTIR..?  

Cevap - 1 * Ben daha lise ikideyim... Daha biz bu konuyu işlemedik...der. ( Pİ ) sayısı ortaokulda öğretilir..!  

Cevap - 2 * ( 1 ) diyenler = 3- Kişi  

Cevap - 3 * ( 2 ) diyenler = 5- Kişi  

Cevap - 4 * (2, 5) diyenler = 6- Kişi  

Cevap - 5 * ( 3 ) diyen sadece ve sadece = 1- Kişi ve en yakın bileni bu genç arkadaş malesef der sipiker.  

Evet sevgili izleyiciler görüyorsunuz ki üniversite imtihanına girecek bu genç arkadaşlarımızın performansalarını hep beraber ölçüp, hep berbaberce gördük, hiç bir kimse ( Pİ ) sayısı = 3, 14 diyemedi malesef diyerek yayından çıkar...  

**************  

Evet sevgili dostlar ve arkadaşlar, işte memleketimizden iki perdelik kısa komedi mi.? dersiniz, yoksa dram mı.? dersiniz siz buna karar veriniz en iyisi derim ve sizlere sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılarımı sunarım...  

NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR  

* RESİM * http://www.komikk.com/wp-content/uploads/42.jpg 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

(15.03.2011) -HABERTÜRK - TÜRKİYE KONUŞUYOR - ANTALYA -Programı ve sunucu Sn.PAKİZE SUDA soruyor.? *Bir kaç tane ORTA DOĞU ülkesi sayabilirmisiniz.? sorusuna, bilgili ve kültürlü halkımızın (% 80)' nin verdiği cevaplara bakarmısınız LÜTFEN..(Üstelikde Üniversitede okuyanlar) *FİNLANDİYA* ÇİN*HİNDİSTAN*İNGİLTERE*ALMANYA*FRANSA*RUSYA*LİBYA*MOĞOLİSTAN....YÜCE ALLAHIM BİZLERE AKIL ve FİKİR VER YARABBİM.. Ve üstelik bu cevapları verenler entellektüel,bilgili ve kültürlü görünümünde İÇİ BOŞ FIÇI gibiler..(Kusura bakmayınız sinirimden) NEDEN BU TOPLUM CAHİL ve HALA CAHİL OLMAKTA İSRAR EDİYOR.. Acaba FENERBAHÇE, GALATASARAY veya BEŞİKTAŞ'ın SON PUAN DURUMLARI NEDİR..? veya TV'deki DİZİLERDE OYNAYAN OYUNCULARIN İSİMLERİ NEDİR..? Emin olun ki bu ÖNEMLİ soruların doğru cevapları kesin ve kesin %90'nın üsütnde olacaktır..(KALIBIMI BASARIM BUNA).... AAaaHHhh AAaaHHhh.... NE ZAMAN DOĞRUSUNU BİLMEYİ ÖĞRENECEĞİZ..? PEESS ARTIK BU KADAR DA CAHİL BİR TOPLUM OLMAZ ve OLAMAZ..! (Bilgi mahiyetindedir..!)

Necip Köni - Adana / TR 
 16.03.2011 0:03
 

Pi sayısından vazgeçtim, Türkiye'nin başkentini bilmiyenlere ne demeli. Tv. ekranlarında boy gösteren Prof.unvanını almış bir takım bilim adamı sıfatı taşıyanlara ne diyeceğiz. Ulefe dağıtır gibi dağıtılan unvanlar neticesinde eğitimde de kalite malesef düştü. P.Bahçe'den, Adana/Çukurova'ya ve size sevgiler, saygılar....

Hasan Göksu PBahçe 
 23.02.2011 16:27
Cevap :
Merhabalar...Sevgili üstadım HASAN beyciğim... Önce çok teşekkür ederim.. Katkı ve yorumunuz için..:-) Belki izlemişsinizdir son iki gün önce Sn.PAKİZE SUDA'nın programında YER=İZMİR (Türkiye'nin en kültürlü şehiri diye biliriz) SORU= OSMANLI'DA kaç padişah vardır.? ve OSMANLI kaç yıl hüküm sürmüştür.? İnanırmısınız (36-Padişah) ve (621-Yıl) diyen kimse çıkmadı malesef (Pardon sadece bir beyefendi bildi)... Hemde gencinden yaşlısına, fakirinden zenginine, kültürsüzünden, kalbur üstü kültürlü görünen vatandaşlara kadar...:-(( Çok yazık, bunlar neden böyle boş kimseler..? Gerçekten insan düşündükce üzülüyor doğrusu...Hiç olmazsa birazcıkda olsa genel kültürlerini artırmaya gayret dahi gösteremezlermi..? Ancak laf olsun, torba dolsun misali, Sn. PAKİZE SUDA'ya bol bol saçma sapan iltifatlar (Kadın+Erkek)..Kadıncağız bile bu boş iltifatlardan sıkıldı ve tedirgin oldu..:-)) Size sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım... ADANA'dan...PAŞABAHÇE'ye... NK-ADA/TR  23.02.2011 18:55
 

İnanın içim acıyor bu tarz cahilliklerde... Bu milleti cahil bırakanlar utansın demekten alamıyorum kendimi.. Hele bir de eğitimci olunca, inanın çok suçluyorum kendimi...

Emine Supçin 
 15.02.2011 22:01
Cevap :
Merhabalar...Sevgili hocanım (Emine hanım)... Aynen size %100 katılıyorum... Bizim toplumuzda malesef ki bazı değerler çok aşağı seviyede algılanıyor... Hani meşhur bir ATASÖZÜMÜZ vardır.. " BİLMEMEK AYIP DEĞİL, ÖĞRENMEMEK AYIPTIR..! " İşte keşke önce toplum olarak bunu bir öğrenebilsek, herhalde işlerimiz çok daha rahat rast gider... En acısı küçücük LÜBNAN'da bir taksi şöförü en azından iki lisan bildiği gibi (ARAPÇA-FRANSIZCA) toplumun yarısından fazlası da epeyce kültürlü... Neden bizim ?, neden sizin ?, neden benim ? MEMLEKETİMİZ = TÜRKİYE'mizde bu seviyeleri bir türlü neden yakalıyamıyoruz..? sorusu ister istemez hepimizinde aklına gelmiyor değil hani.... Neyse daha fazla düşünüpde üzülmiyelim bir müddet hiç olmazsa... Size sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım...ÇUKUROVA'dan...EGE'ye.. :-)) NK-ADA/TR  15.02.2011 22:48
 

Keşke başka türlü sorular sorulsaymış Necip Bey, başarı oranı çok daha yüksek olabilirmiş, mesela: Hürrem Sultan karakterinin oynadığı dizinin adı nedir ? Öyle bir geçer zamanki isimli dizinin küçük oyuncusunun dizideki adı nedir ? Fatmagül dizisinin son bölümünde ne olmuştur ? vs vs vs .. :):) Sevgilerimle Necip Bey..

Mor Okyanus 
 15.02.2011 19:46
Cevap :
Merhabalar...Sevgili SİBEL hanım... AAaa sizi tekrar görünce çok sevindim... Vallahi dedikleriniz çok çok doğru...:-)) Dizilerden bir isim veya Real Madrid, Milan futbol takımlarının kadrolarındaki futbolcuların isimlerini sorsalardı gibi mesela.. Fakat işte onlarıda bizler bilemeyiz malesef ki malesef.. :-)) ..... Fakat inanınız insan ister istemez üzülüyor... Neden ve niçin sorularını aklımızdan geçiriyoruz... İnşallah zamanla düzeliriz temennisi ile sizlere ve EGE'ye sonsuz sevgiler ve selamlar ÇUKUROVA'dan...... NK-ADA/TR  15.02.2011 22:29
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 298
Toplam yorum
: 2320
Toplam mesaj
: 392
Ort. okunma sayısı
: 8102
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster