Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

11 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Ağlanacak halimize güler misin?

Ağlanacak halimize güler misin?
 

GÜLERMİSİN..? AĞLARMISIN..?


Merhabalar,  

Evet, düşündüm ve taşındım bu olaylar tam bir mizahdır.  

Şimdi sizlere Türkiye' mizde TV lerde yayınlamış iki olayı anlatacağım. İnanır mısınız hem güldüm, hem de çok üzüldüm...  

Neden mi..? İşte bizim vatandaşlarımız ( TÜRKÜ + KÜRDÜ + LAZI + ARABI + ARNAVUDU + BOŞNAĞI )  

Ayrı ayrı TV lerden bir tanesi de " VATANDAŞLARIMIZADA BİR SORALIM..? " şeklinde bir anket röportajı yapılır...  

**************  

Spikerin ve kemeranın tesbit etmiş anları ifade edebileceğim kadarı ile sizlere nakletmek istiyorum.  

GENEL SORU = KIBRIS ADASI HANGİ DENİZDE BULUNMAKTADIR..?  

Cevap-1 * Uuyy uşagım, bunu bilmeyecek ne var, tabii ki CARADENUZ...  

Cevap-2 * EGE diyenler (En aşağı beş kişi)  

Cevap-3 * BİLMİYORUM diyenler (En aşağı on kişi)  

Cevap-4 * Yahuu bu SİCİLYA' nın yanında değil mi..? (Yanındaki arkadaşına dönerek sorar) Arkadaşı müdahale eder, yookk yaahhuu ne yaptın sen.? YUNANİSTAN civarında olacak... der.  

Cevap-5 * Kardaşım, ben zaten KIBRIS' da askerlik yaptım... ( 3-kişi ) EGE ( 2-kişi ) KARADENİZ derler.  

Cevap -6 * Ulaa baaboo ben niireeden biileem, herhal DENİZİN içinde... der.  

Cevap- 7 * Abee bree mooree ben bir kerem gitmiştim oraya, ADANA' nın karşı kıyısı değil mii.? der. Yook bee gardaşım der yanındaki arkadaşı, sen niireeden bilecen ben HATAY^da oturuyorum, SAMANDAĞ' ın tam karşısı...  

Cevap - 8 * Bilmiyorum herhalde YUNANİSTAN' ın adası, yalnız bizimde orada birazcık topragımız var sanırsam... der.  

Cevap - 9 * Ben DRAKYALIYIM, EGE' de on iki adadan birisi olsa gerek... der.  

Cevap - 10 * Arkadaş hepside ne güzel atıyor... Ben TAŞUCU' nda yaşıyorum.. Gemi ile (10) saat çeker garşımızda nerdeyse, deniz otobüsü ile (2) saat...Biitt taabii AKDENİZ.. der.  

Cevap - 11 * Yaa abii bizim denizle adayla ilgimiz yok.. Tahmin ederim EGE' nin ucunda mı yoksa..? der ve yanındaki arkadaşı, Laann ( Leen) ooğluum, senin EGE dediğin yer Türkiye' nin batısı, KIBRIS orada ne arar, güneydeki KARADENİZDE.... ??? Şeey yook yokk AKDENİZDE... der.  

**************  

Diğer bir TV spikerin ve kemeranın tesbit etmiş anları ise ;  

(Bu röpörtaj ise bir üniversite bahçesinde gençlere sorulan sorudur.? )  

GENEL SORU = ( Pİ ) SAYISI KAÇTIR..?  

Cevap - 1 * Ben daha lise ikideyim... Daha biz bu konuyu işlemedik...der. ( Pİ ) sayısı ortaokulda öğretilir..!  

Cevap - 2 * ( 1 ) diyenler = 3- Kişi  

Cevap - 3 * ( 2 ) diyenler = 5- Kişi  

Cevap - 4 * (2, 5) diyenler = 6- Kişi  

Cevap - 5 * ( 3 ) diyen sadece ve sadece = 1- Kişi ve en yakın bileni bu genç arkadaş malesef der sipiker.  

Evet sevgili izleyiciler görüyorsunuz ki üniversite imtihanına girecek bu genç arkadaşlarımızın performansalarını hep beraber ölçüp, hep berbaberce gördük, hiç bir kimse ( Pİ ) sayısı = 3, 14 diyemedi malesef diyerek yayından çıkar...  

**************  

Evet sevgili dostlar ve arkadaşlar, işte memleketimizden iki perdelik kısa komedi mi.? dersiniz, yoksa dram mı.? dersiniz siz buna karar veriniz en iyisi derim ve sizlere sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılarımı sunarım...  

NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR  

* RESİM * http://www.komikk.com/wp-content/uploads/42.jpg 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..