Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Ağlarken seni, seni düşündüm

Ağlarken seni, seni düşündüm
 

yaşamın kıyısında yürürken,

ağladım,

ağlarken seni, seni düşündüm her vakit...

beynimin kıvrımlarından yolculuğa çıkan hayalin vardı,

gözlerimde tedirgin bir telaş, ufka bakarken;

anımsıyordum şimdi,

geçmişe dair senli günleri,

ellerim kavrarken elini,

yüreğimdeki geçişiydi aşkın.

ağladım,

ağlarken seni, seni düşündüm her vakit,

sonsuzluğun ayaklarımın altından kayıp gittiğini,

tüm zamanlarımı seninle yaşadığımı hissettim...

sensizliğin zor olduğunu,

yalnızlığın beni fırça darbeleriyle yaraladığını gördüm,

resmediliyorum oysa, aşkın yokoluş tablosunda.

ağlarken seni, seni düşündüm,

o vakit sen yoktun,

ben çoktan öl,

öldü,

öldüm...

 

 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..