Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Ağlasam gözden olurum

Ağlasam gözden olurum
 

Google verilerinden alıntı


Gönül artık üzme beni,

Bilirsin hiç kırmam seni,

Yeminim onurum, gururum,

Haklısın desen sevinirim,

Geçmişin tümüne veda ettim,

Ağlasam gözden olurum,

Dövünsem dizden olurum..!

*

Sitem etmem ne Cana ne Canana,

Şansım yoktur vefadan yana,

Ahdım onurum, gururum,

Haklısın desen sevinirim,

Yazılanların hepsini sildim,

Ağlasam gözden olurum,

Dövünsem dizden olurum..!

*

Bensiz geçsin bahar ile Yaz,

Vicdanlarda bekçi bulunmaz,

Sözüm onurum, gururum,

Haklısın desen sevinirim,

Bütün namertlerin adını sildim,

Ağlasam gözden olurum,

Dövünsem dizden olurum..!

 

 

Mehmet BURAKGAZİ  /  MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..