Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Ağlıyorsam amacı var...

Ağlıyorsam amacı var...
 

- Ama Seda’cığım biz seni böyle görmeye alışık değiliz
- Lütfen eski haline dön
- Olmuyor bak ama
- Nerede o sürekli konuşup gülen kız?
- Şimdi seni gördüğümüzde asık bir surat ve gözlerinde yaş var
- Ya evet bende özlüyorum o hallerimi
- Ama ne yapabilirim
- Yağmur yağmıyor bir türlü bende ciddi bir uğraş içerisine girdim
- Boşuna ağlamıyoruz
- Kuraklık var
- Dinlemiyor musun haberleri?
- Ağlıyorsam amacı var dedim dimi ama:)))
- Barajlardaki su seviyesini yükseltmek için
- Ama o kadar uğraştım daha 1 mm bile yükseltemedim:(((
- Fakat azimliyim:))) Neyse ülkem için bir şey yapamıyorum ama en azından memleketim için bir şeyler yapabilirim diye düşündüm bende:)))
- Yok yok olmuyor böyle ağla ağla nereye kadar
- En iyisi ben eski halime döneyim...
- Valla böyle gözler şiş darmadağın halde dolaşmak bana göre değil
- Ya tamam bu boşuna yapılmış bir şey değil... Çok ulvi bir görev ama nereye kadar:)))
- En iyisi durmak
- Ne yapayım ama kuraklık için tek başına mücadele verilmiyor ki
- Birlikte hareket edilmesi gerekiyor
- Ama hiç kimsede çaba yok
- Kuraklık olursa da artık ben görevimi yaptım
- Yapmayanlar düşünsün:)))

Resim: www.cry-sis.org.uk/i/cryingbaby.gif

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..