Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Ağlıyorum beceremesem de ağlamayı

Ağlıyorum beceremesem de ağlamayı
 

Gözyaşı


Seviyorum, hiç kimseyi sevmediğim kadar
Ölüyorum, çünkü sensiz dünya bana dar
Ağlıyorum, beceremesem de ağlamayı
Anlıyorum istemesem de anlamayı
Sevgilim, ne oldu seni benden ayıran
Seni bir tarafa beni bir tarafa savuran
Üşüyorum girsem de ateşin içine
Çünkü hiç güneşim doğmuyor üstüme
Sahipsiz mallar gibi savruluyorum yerlerde
eyvallah dedim sen gideli her derde
Sevgilim, çıkarken kapıdan girmemek üzere
Attın beni sevgim kadar kedere
Sensizlik bir ölüm bu bedene
Ne olur gel olsa da bir senede
Kaderi rüzgâra bağlı çöp parçası gibi
Savruluyorum arayarak sevgimi
Yanına vardığımda dersen ki git
İşte o benim öldüğüm vakit
Unutma ki sevinçten uzak değildir üzüntü
Derler ki garibin biri öldü
Zaman gelir unutulur adın
Sen kendini unutulmaz mı sandın
Hele bir yıllar geçmeye görsün
Yıllar geçince sende gerçeği görürsün
Seviyorum, hiç kimseyi sevmediğim kadar
Ölüyorum, çünkü sensiz dünya bana dar
Ağlıyorum, beceremesem de ağlamayı
Anlıyorum istemesem de anlamayı 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..