Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Ağlıyorum

Ağlıyorum için için,

Ağlıyorum ülkemin haline,

İnsanımın acına

Geçmişime

Geleceğime...

Ağlıyorum içimde hıçkıra hıçkıra,

Ağlıyorum içimden haykıra haykıra.

Hala uyanmayanlara ağlıyorum,

Hala gözü bağlılara.

Yönetilmeden yaşamayayan,

Zavallılığı erdem sayanlara.

Ağlıyorum gözyaşlarım ciğerimi dele dele,

Ağlıyorum haykırışlarım kuklarımı yırtarak.

Duymayanlara ağlıyorum.

Açık açık ağlıyorum sokakta yatan çocuğa,

Hergün tecavüze uğrayan genç kıza,

Açlıktan ağlayamayan insanıma.

Ve açık açık sövüyorum

Hala göbeğini gere gere haklı olduğunu savunan,

İnsanının kanından, namusundan, aşından kar etmeye kalkan

Vatan hainlerine

 
Toplam blog
: 8
: 699
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1977 yılında Ankara'da doğdum. Hep birşeylere merak sardım, ama en çok yazmayı sevdim. Üniversitede ..