Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Ağrılarımın ilacı zeytin yağı

Ağrılarımın ilacı zeytin yağı
 

Bundan önceki yazımda cevizin kollesteroli düşürdüğünü yazmıştım
okunma sayısı çok yüksek ben bile şaşırdım!

Bu yazımda zeytinyağının romatizmal ağrılarda nasıl kullanılacağını yazayım...

Öncelikle romatizmanızın türünü öğrenin, bu basit kan tahlili ile belli oluyor...
Eklem romatizmasında kesinlikle doktor tedavisi gerekli, Kendim ikiyıl penisilin tedavisi oldum...

İşin ilgiç tarafı romatizma hastası olduğumu göz doktorum teşhis etti, gözlerimde kum var gibi, batma ve kaşıntı vardı...

Göz doktoruma gittiğimde kadın hastalıklarından, böbreklere, geçirdiğim operasyon olup olmadığına kadar araştırdı,
Sebep eklem romatizması , İki yıl tedavinin sonunda ağrılarım dindi...

Bunun yanında eklemlerimde kireçlenme var...
Eğilip doğrulduğumda dizlerimde tahta gıcırdıyor sanki ...
Birde el parmaklarımda kilitlenme oluyor tıp adı (tetik parmak) doktora gittiğimde sinir sıkışması ameliyat olacaksın dendi... Olmadım...

Ben yine kocakarı ilaçlarına baş vurdum ...

İlacın yapımı...

Bir yemekkaşığı (hakiki zeytinyağı, ) içine bir çaykaşığı karabiber koyup ocakta birtaşım
kaynatın..

Eklemlerinizi ovun, ( yağı yedirinceye kadar)
bunu düzenli 10. gün kadar yapın...
büyük ölçüde hareket etmekte rahatlayacaksınız...
Aynı zamanda bel ve boyun fıtıklarınada iyi geliyor, beli ovduğunuzda aşağıdan yukarıya doğru ovulması gerekli...

sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..