Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Opera / Bale
 

Agrippina- Handel

Agrippina- Handel
 

Zarın nerede, tacın ya da kaderin?


Elhamra, bir iki, hemen içine aldı beni: Agrippina!...

Nerone, sen şöyle çekil bir kenara!

Nerone şöyle bir kenarda dursun da, Erdem Erdoğan, sesine kapılıp gittim; kalınası ve gidilesi bir ses, seste...

Ottone, anladık, güzeller güzeli Poppea'yı seviyorsun, gözün yok tahtta; ama DİKKAT Agrippina peşinde, senin ve Poppea'nın...

Claudıo, senin yerinde olsaydım, battığım sudan çıkmazdım, tutunmazdım Ottone'ye; yaşadın da n'oldu? Aklın hep ŞEYde.

Poppea, bakıyor ve görüyorum, Agrippina'dan ne farkın olacak gelecekte? Sende bu AŞK açlığı varken, Ottone....

Ah Ottone, bunca karakterin içinde tek KARAKTERLİ karakter, Ottone, aşk senin hakkın, aşkın, lakin sonran...

Diğerleri, hey üçünüz, sizi yazmak, dinlemek bile istemiyorum, onun için lütfen çekilin sahneden!

"Düşününce....Acı çekiyor insan."

Herkes kazandı mı? Herkes kazanınca, herkes kazanmış mı oluyor? 

1. Not: Ben, Poppea, dedim iki, Nerone bir ve üç Agrippina ses ses; Aşk, bir, dedi: Agrippina!...

2. Not:

Ağlamadı hiçbir SES,

geri adım atmadı,

rica yoktu

ikisi hariç;

paraladı kendini,

parçaladı Agrippina;

iyi ama kötü,

neticede, final;

ayakta alkışlandı: Agrippina!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..