Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Agu Agu Agu!

Agu Agu Agu!
 

www.ekolay.net.tr haber


Ba beyli bala bula da bamburleyli bapbup!

Ca ceyli cala cula da camburleyli capcup

Da deyli dala dula da damburleyli dapdup

Çocukken gelecekten umutlarım ve gerçekleştirmek için hayallerim vardı…

Aradan tam kırk yıl geçti, halen gelecekten medet bekliyorsam ya büyümediğim için, ya uyutulduğumuz için olmalı!

Az önce haberlerde, Sayın Deniz Baykal’ı dinledim. Şöyle diyordu; Aaa hık, mık "Ben siyasette her şeye sıfırdan başlayacak gücü kendimde görüyorum ve devam edeceğim!"

Birden Ekmeğe "Maaaa" Suya "Buuu" ütüye "Tüüü" elektrik süpürgesine "Vuuu" demeye başladım!

Ya konuşmayı yeni öğreniyorum veya rüya görüyorum!

Neden herkes yüzüme bakıp “Agu agu” diyor?

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..