Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '10

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
Okunma Sayısı
808
 

Ağustos böceği ile karınca!

Ağustos böceği ile karınca!
 

malı götürüyor! doymayacak sanki!


Manolya da yazınca işin gerçeğini açıklamanın artık zamanının geldiğini düşündüm!

Olay bildiğiniz gibi değil!

La Fontene uydurması!

Hani “Ağustos böceği ile karınca” masalı var ya, o konumuz!

Niye düşünmüyorsunuz acaba, bu sevimli hayvana niye Ağustos böceği denmiş?

“Temmuz böceği” denmemiş?

Ya da Eylül böceği?

Karınca çok meymenetsiz bir yaratıktır! Gözü doymak bilmez! Çocuklar yere bir gıdım ekmek düşürmesinler, nereden duyarlar bilmem bir orduyla gelirler! Kaya gibi ekmek parçalarını minnacık cüsseleriyle taşırlar. Görür sinir olurum!

La Fontene’e sorsan bunlar iyi hayvanlar! Çalışıyorlar durmadan!

Kışın da yatıyorlar ama!

Neymiş Ağustos böceği yatıyormuş!

Yatacak tabi! Adam tatilde!

Boşuna mı Ağustos böceği demişler ona! Yılın on bir ayı çalışır bu böcekcağızlar! Ağustos ayları da yıllık izinlerini kullanırlar! Onun için Ağustos böceği deniyor bunlara!

“Ne zaman izin yazalım sana Osman?”

“Abi bana Ağustosa yaz!”

“ Vay Ağustos böceği vay! Nerede geçireceksin tatili lan?”

“Kırlarda bayırlarda Abi! Deniz bitti biliyorsun!”

“Allaah! Alırsın eline sazı, oturursun bir ağacın gölgesine! Vur sazın tellerine anasını satayım!”

“Öyle Abi!”

Bu göze batar!

Kültür ve sanat düşmanı pis karıncalar!

Kimi masal yazar kimi tükürür!

Gözü doymaz şeyler!

Götürdüğünüz helal mi de konuşuyorsunuz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sağdan soldan kırıntı yürütüyorlar, bunun da adına "çalışmak" diyorlar. Karıncaları kınıyorum.. Bizim bahçeye de dadandılar. Ağustos böceğinden ses seda yok şimdilik.

Nilgün Akad 
 16.07.2010 14:15
Cevap :
On beş günleri var Nilgün Hanım!! Ama işi gevşettiler iyice!! Arazi oluyorlar durmadan!! Müdür kızıyor!!  17.07.2010 1:38
 

agustos boceginin iktidar yandasi oldugunu zaten biliyordum, simdi emin oldum. Belesine maas al 11 ay tatil yap bir ay calis tabidekine bir capanoglu olmaliydi. Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 15.07.2010 19:12
Cevap :
Karınca özel sektör mü yani!! Kefenin cebi yok Abi! Çalışmasın bu kadar. Selamlar ülkemin sıcak atmosferinden.  19.07.2010 16:33
 

Bir gün bilimin tüm yalanları, akıl dışı uydurmaları birer birer ortaya çıkacağını düşünememiş olmalı ki, aklına geleni yazmış işte.Değerli Balcı arkadaşım, Ağustos böceği kış gelince kara kara düşünmüş de, gitmiş karıncanın kapısına da.. Külliyen yalan; bilimsel araştırmalarda anlaşılmış ki, gadersiz ağustos böceenin hepi topu ömrü 3 aymış. Bu üç ay zarfında da, bir tek dişi bulma hakkı varmış. Bu sebepten, ööyle boğazı yırtıla yırtıla devamlı ötermiş.Buldu buldu, bulamadı ER GİŞİ NİYETİNE!:)) yürü dört kolluyla öte tarafa..Yaa, gurban olduğum Rabbım en büyük kıyağı biz insanlara yapmış amma hani kadir kıymet bilen?. Nankörüz nanköör:)) selamlar sevgiler gonşum..

Gülpembe 
 15.07.2010 11:42
Cevap :
Gadir Mevlam bana ne kıyak yapmış Allahını seversen!! Kör olayım ki bir kıyağını görmedim Gülpembe!!  19.07.2010 18:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1638
Toplam yorum
: 13551
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 455
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster