Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
63
 

Ağzımız burnumuz kapandığında ölüyoruz;vücudumuzda başka delikler de var, oralardan nefes alsaydık

Ağzımız burnumuz kapandığında ölüyoruz;vücudumuzda başka delikler de var, oralardan nefes alsaydık
 

Bu nefes sorununa kafayı taktım. Ne demek ağzımız burnumuz kapandığında ölüyoruz? İnsanın ağzı burnu her zaman kapanabilir. Böyle ölüm olmaz ki…

Vücudun her yerinden hava girmeli ve de çıkmalı…”Olur Korkut, Tanrı’ya siparişi veririz yapar bir şeyler, böyle olmuş, napalım yani!”

Tamam, da insan bir tepki gösterir, bu nasıl şey der… Zaten bir de yan yana, elini ağzına götürdün tıkandı gitti; Tanrı katillerin işini kolaylaştırmak için sanki böyle yapmış.

Kulağımız delik değil mi kardeşim; idrar yolu, anüs… Ağzını kapattın öldü, torba mıyız biz?

Bu kadar komplike bir vücut böylesine riskli bir yapıya sahip olamaz. Boğazına bir şey kaçtı boğuldun öldün Allah Allah! Bu ne ya! Ölmek bu kadar kolaysa yaşamak niye zor?

Dünyada belki de boğularak ölenlerin/öldürülenleri sayısı milyonun üzerindedir. Kaliteli oksijen için ağzımız burnumuz olsun da hani emniyet olarak vücudun saydığımız yerleri de çalışsa pisipisine ölmezdik.

Normal bir durum değil yani… İnsanın bir sürü zayıf yeri var, en zayıf yeri burası. Boğazını sıkıyorsun, tamam. Yani bir sıkımlık canımız var!

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

PES ARTIK...! deliklerin işlevi karışırsa neler olur sen düşün...

Kadri KANPAK 
 25.11.2016 15:10
Cevap :
Zor zamanlarda dedik beyim...Ağız kapalı burun kapalı, öleceksin.Ama vücutta 3 tane daha delik var. Hatta belki göbek de.Tehlikeyi savuşturana kadar, geçici yani. Öyle bir özellik taşısalar dedik. Kulaktan nefes alsak mesela.İnsanlar benim niçin böyle yazılar yazdığımı anlamak istemiyorlar.İtin biri boğdu sizi Böyle bir durum olsa bütün delikleri kapatamayacağına göre boğamaz mesela.Şeytanın gör dediği meselesi.  29.11.2016 18:24
 

IQ 250 olanlar parmaklarindan nefes alir gerektiginde !

Newyorker 
 23.11.2016 21:42
Cevap :
Öyle miymiş? Benim IQ'um yüksek olabilirmiş, deneyim...  29.11.2016 18:39
 

Merhaba Kerim Bey...Her deliğin ayrı görevi var. B.k çıkan yerden nefes alınır mı? Ağız ve burundan nefes alınması, iki borunun yan yana olmasındandır. Ama, burun aynı zamanda koku almaya da yarıyor...Ama, anüs, koku almıyor; üstelik de rahatsız edici bir koku da veriyor; ama gürültülü bir hava çıkardığında koku vermiyor nedense, ama kokuyu "pıııs!" diye sessiz olan veriyor..."Laf olsun torba dolsun" diye yazdım...Allah bilir işini, siparişe göre de iş yapmaz...Selamlar.

cdenizkent 
 23.11.2016 21:26
Cevap :
Ben bu yazıdaki niyetimi insanlara pek izah edemedim...  29.11.2016 18:38
 

Kendi olası nefes problemlerin için , nefes almayı düşündüğün alternatif doğrultusundaa araştır. Mümkünde operasyon yaptır. Oralardan da nefes al. Biz sıradan vatandaşlar halimizden memnunuz. Allah'ın yarattığı ile yetinmeye, gerekirse ölmeye razıyız. Ne bu yahu, burası ilk okul düzeyi bir yer mi ?...

SÜLEYMAN SIRRI 
 23.11.2016 20:05
Cevap :
İlahi Süleyman bey güldürdünüz beni...Tek siz düşünmüyorsunuz, tek düşünce sizin düşünceniz değil.Farklı düşünen algılayan insanlar var bu dünyada, onları da yansıtmamız lazım.Siz hayata tek bir pencereden, daracık bir açıdan bakıyorsunuz.Doğal olarak bu kadar görürsünüz.Ben 360 dereceden bakıyorum, her şeyi görmek için.Sizin görmek istemediklerinizi çöpe atarız herhalde.Ben sorgulayan bir insanım, hiç değilse Allah'ın yarattığını merak ediyorum.Saygılar selamlar efendim.  29.11.2016 16:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5197
Toplam yorum
: 13516
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 666
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster