Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah... Bir de vazgeçmek zorunda olmasam...

Ah... Bir de vazgeçmek zorunda olmasam...
 

Yorgunum ...

Uykusuzluğumun bilmem kaçıncı saatine girdim ama yinede satırlarımın beni götürdüğü yere kadar gitmek istiyorum....
Düşünceler... düşünceler.
Zannetmeyin sevgili dostlarım kara sevdaya kapıldım gidiyorum, yok haddime mi düşmüş naçizane sadece iş yüzünden uykusuz kalmış durumdayım.
Şimdi beynimden bu günün ve dünün ve hatta yarının olası görüntüleri geçerken yüreğimin sesini duymakta güçlük çektiğimi farkediyorum beynim o kadar uğultulu ki.....
Bir yanda yapmak istediğim şeyler öte yanda gündelik alışkanlıklar... hayatımı devşirmekte çektiğim güçlük...
Hani bazen sizde yaşarmısınız bilmem? hayalleriniz vardır; bir de aralanmış kapılar yaşınız her ne olursa olsun yinede o hayallere ulaşmak için geride bırakacağınız şeylerde vardır ya ... Ve korkarsınız güvenlidir bildiktir çünkü geride bırakmak istemediğiniz şeyler ve birde seviyorsunuzdur onları...
Kısır döngü diyeceğim değil...
Bir yaş daha büyüdüm içimde hiç büyümeyen çocukla... bir yıl daha ilave oldu yaşanılanlara....
Gölgeler gölgeler....
kalbimin kapısından giren ve girmeyen...Bir an için kulak verdim adım seslerine...
Uzaklarda bir yerde bir kapı kapandı sessizce...
Belliki bana değil gelen misafir yine....
Ah.... sevgili dostlarım bu saçmalıklar nerden çıktı demeyin şimdi bana ...
Kızmayın ve darılmayında Engin böyle şeyler yazmış gene dağıtmış diye....
Yok sadece yorgunum ....
Gönlüm yorgun......
Ben yorgun....
Ah..... bir de vazgeçmek zorunda olmasam......

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..