Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '18

     
    Kategori
    Deneme
     

    Ah Kalbim

    Ah  Kalbim
     

    Ah kalbim


    Ah be kalbim ne olur! Bırak artık feryad'ı figanı. Biliyorum çok yorgunsun. Sus artık ne olur! Duyulmasın feryad ı figanın. Sen bülbül müsün ki Gülünü ararsın? Ah be kalbim ne olur! Bırak artık feryad'ı figanı.

    Biliyorum dargınsın dostlara. Belki de onun için. Ondan içli içli ağlarsın. Ah be kalbim ne olur! Bırak artık feryad'ı figanı. Anladın sen dünyanın Yalanını riyasını. Ah be kalbim Sen bilirsin vefayı. Bırakmazsın beni yalnız. Anlamazsın bilirim.

    Şu garip Gökçe neden yalnız. Kimseye etmem şikâyet. Gökçe her zamankinden farksız. Geç de olsa anladım ki Bu dünyaya yaranılmaz. Akıllılar dünyasında Bir ben deli kaldım yalnız. Almadılar aralarına Kaldım bir başıma yalnız.

    Dualarım vardı Rabbime Ne olur koyma beni fazla dertlere. Düşsem de dilden dile Yine de ah etmedim Sabır dedim, sukut dedim Sustum, kapandım içime Yansıttım kırgınlığımı şiirlere Kalp geldi dile Kalem yazmaya başladı, Susmaz bir kere

    Anlatamadım ben kendimi Neden diye kaç kere Sustum yorgunum dedim Çekildim köşeme Sevmekten vazgeçmedim asla Size söz, size yemin Gülümsemek var daima!!!!

    Gökçe Sözüçetin 03.02.2018

     
    Toplam blog
    : 1
    : 158
    Kayıt tarihi
    : 13.10.16
     
     

    Şairim.  Şiirlerim, radyo  freşh.com, radyo duygu yansımaları, radyo erguvan, radyo 1 numara, rad..