Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Ah 'MineL' Aşk

Ah 'MineL' Aşk
 

Nicedir yazmıyordum, yine yazasım yoktu da…

İlginç bir şey oldu. Eve geldiğimde kapıda bir mektup gördüm. Bu ne ya diye düşündüm.  Kafamda deli sorularla zarfı açtım.

Adamlar yememiş içmemişler, aşk mektubu gibi mektup yazmışlar bana ama aşk mektubu değildi.

Filmlerden görmüşlüğüm var, öyle olsa bilirdim. Kağıdın rengi bembe olurdu. Bu bildiğiniz beyaz kağıt.

Damgası pulu da vardı. Belli ki bütçeleri sağlamdı…

Ben bunları yazarken de sığırcık kuşları göç ediyor. Göç etmekten öte sanki bi’şeylerden kaçıyor gibiler. Çok kalabalıklar ve sağa sola şuursuzca uçuyorlar. Tırsmadım dersem yalan olur.

Ne diyordum, he aşk mektubu… gibi de… Değil.

(Paragrafın tam da burasını sayfamda gördüğüm 'YSK Seçim Yasakları gereği' uyarı yazısı nedeniyle şimdilik çıkardım...)

Zaten Ekim de bitti… Mevsim bitti...

‘Geçti artık göğsümde kuş barınmaz anladım…’

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..