Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Ah! Neredesin... Bilmediğim uzak şehirdesin...

Ah! Neredesin... Bilmediğim uzak şehirdesin...
 

Ah !Neredesin ?..

Birkaç gündür, benden uzakta aramıza giren kilometrelerin ardındasın, burada olduğunu bilmek huzur verirdi her daim bildiğin gibi bana...

Şimdi yoksun gelemediğim uzak şehir'desin, sana dokunamamak, gözlerine bakıp da derinliklerindeki ışığı görememek yada sarılıpta "ben yanımdayım" demek, yoksun işte şimdi, bende yokum yanında...

Seni az önce aradım, ulaşamadım. Ruhum bir sıkıldı ki, sorma oda oda dolaştım tekrar aradım yine yoksun.Canım iyimisin oralarda ?

Bir yumru oturur boğazıma, ilk defa senin için birşey yapamama yükü üzerimde, ezildim. Sığındığım en sıcak limanım, deli deli rüzgar esiyor seni beklerken rıhtımında...yelkenlerim açık yüreğimle birlikte seni beklerken , en soğuk kış güneşinde üşümekteyim.

Sen orada yalnız, işin en zor yanı; sana endişelerimi belli edememekti.Off! bir şey de bana "ben iyiyim"de...ya da tamam "bitti. kurtuldum ...geliyorum..." de bana...

Ah neredesin? Bilmediğim uzak şehirdesin...
 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..