Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Aile
 

Ah babacım ah!

Ah babacım ah!
 

Ve işte canımdan çok sevdiğim babam


İki yıl önce babamın Elazığ'ya çalışması gerektiğini öğrendiğimde iyi bir şey sanmıştım. Oysa babamdan ne ka-
dar uzak kalacağımı düşünememiştim. Babamın gittiği yer satılıyordu. Tahmin ettiğiniz gibi o yerde çalışan biri torpil-le babamın ilk çalıştığı fabrikaya gidip kendini kurtarmıştı. Bari babamla aynı meslekte olmasaydı da babam gitme-seydi. Ama ne demişler, bir kapı kapanır bir diğeri açılır. Belki ilerde bunun faydasını görürüz.Neyse babamın gittiği fabrika satılınca ordaki genel müdür başka bir yere, "Divriği"'ye geçmişti. Babam iyi bir mühendis oduğu ve 20 yıldırbu işte tecrübeli olduğu için babamıda Divriği'ye çağırdı. Babam da gitti. Şimdi Divriği'de çalışıyor.

Ah! babacım, ah! Seni ne kadar özlüyorum bir bilsen. Babam da bana yorumlarıyla yardımcı oluyor. Özellikle bu blogu okumanı istiyorum babacığım. Neyse, babam 1-2 ayda bir Adana'ya, bizi görmeye geliyor. Bizde yaz tatilinde onun yanına gidiyoruz. Ama yine de eskisi gibi olmuyor. Her haftaiçi aynı saatte biri gelip kapını çalmıyor. Sen de o-nun boynuna sarılıp "Hoşgeldin babacığım"demiyorsun. Babam içinde çok zor. Onu çok iyi anlıyorum. Eve geldiğinde kimse onu karşılamıyor. Kimse ona sofrayı hazırlamıyor. Kimse ona yorulduktan sonra soğuk bir su, ya da başka bir isteğini getirmiyor.


Babam'ın çalıştığı yer "Divriği" imkanları çok az bir bölge olduğu için yaşaması daha zor. Mesela bir market 10'da
kapanıyor ve fabrika ordaki bir Selevattepe adlı bir tepe olduğu için orda daha az imkan var. Mesela Selavattepe'de internet kafe yok. Onun için arabayla 10 dakikalık Divriği'ye inmeniz lazım. Ayrıca fabrikanın tesisleri dışında yine
en ufak bir eğlence veya spor tesisi yok. Sadece fabrikanın içinde oynayabiliyorsun. Allah'tan babam lojmanda kalıyor yoksa kim bilir, belki fabrikadan olduğunu anlamayıp kullanmamıza izin vermezler.

Neyse, babacığım seni gerçekten kutluyor ve çok seviyorum. Öyle bir yerde yalnız başına yaşamak gerçekten zor olmalı. Ben de ilerde senin gibi olmaya çalışacağım. Blogumu okuduğunuz ve ilgilendiğiniz için teşekkürler.
İyi günler...


 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..