Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Anılar
 

Ah babam ah !

Bugün babalar günü .Kim icat etti bilmiyorum anneler gününe misilleme olsun diye mi acaba ? Yoksa alışveriş artsın ekonomi canlansın diye mi ?

Küçüklüğümüden beri insanlari seven iyi yürekli birisi olarak gördüm seni . Öldüğünde orada değildim bağısla . Haber aniden geldi acı haber tez duyulur misali . Yakın değil ki hemen yollara düşeyim . Ama o gün telefonda bir saat konuşmuştum kardeşlerimle ve amcamla seninle ilgili . Hani bizleri kollar gibi görünen karısından korkan amcamla.

Cocuklarim seni taniyamadi ama esim cok sevdi seni .O kadar cok benzer yonunuz vardi ki ..En basta kedi sevginiz . Bir gun lazim olur diye alet edevat almaniz , bozuk paralari biriktirmeniz .Torunun Murat Hideo da sana benziyor .O da kedi duskunu ve plastik siseleri topluyor ne yapacaksa ..

Iyi kotu gunlerimiz oldu seninle .Okuyamadigin icin bizleri okumaya yonelttin "Ceketimi satar okuturum ."dedin ama kaytardigin gunler de oldu.Is konusunda yuzun hic gulmadi.Baskasinin emrinde calismak zordu senin icin ..Dolmus soforlugu yaparken gunun ortasinda ceketin omuzunda eve donerdin.Yine gururuna yediremeyecegin bir seyler olmustu mutlaka.

Amcamlarla ortak aldiginiz kamyonet kulanilmaz hale gelince issiz kalmistin. Hep yatmadan once ortaligi toplamamizi soylerdin .Bir gun tum kardesler temizledik ama uyaninca evde yoktun .Gene basini alip bir yerlere gitmistin .Annem bile bilmiyordu ya da soylemek istemiyordu . Nasil uzulmustuk halimiz ne olacak diye ..

Bir gun ansizin geldin .Dolmusta calismaya basladin , gece yarilarina kadar ...annem oldukten sonra o isini de kaybettin darbe ustune darbe ...bos durmak istemedin ama is kuracak sermayen de yoktu. Evde bir seyler yapmaya calistin .ben karsi ciktim .O zaman bana "Maasini bana ver .Ben evin reisiyim." dedin .Ben zaten her kurusu eve harciyordum ve kusura bakma ama kendi kazandigini car cur ettigin gunleri de bildigim icin vermek istemedim .

Ben yurttan ayridiktan sonra kardeslerin yaninda yasadin gelinimiz seni hor gordu .Erkek kardesimiz korumadi .Milliyet blog da yazan kardesimlerim Halide , Kekik ve an kucugumuz Aysemiz sana bakti .Benim yerime onlara minnet borcluyum .ben ancak elimden geldigince bazi giderlerini karsilamaya calistim , biliyorsun o zamanlar calismiyordum da .

Biliyorum simdi ardindan siir yazdigimiz annemizin yanindasin ..onu da uzdugun gunler oldu ama .esler birbirini affeder degil mi ?

Beni bazan cok soguk davranmakla , elestirme yapmamla sucladin .Ama her seye ragmen babamdin o yesil gozlerini cocuklarim da gormek istedim hep .Ozledim ya baba ...Seni kirdiysam kusuruma bakma .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..