Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Ah bahar!

Ah bahar!
 

Objektifimden...


Çetin geçen kış boyunca

Nasıl da özlemiştim

Ah bir gelse diye

Umutlarımı yüklemiştim

Sonunda geldin

Bahçemde

Gönlümü çelen bir renktin

Hemen açtım penceremi

Yetmedi

Koşup balkondan seslendim

Hoş geldin baharım

Derken sevgiyle

Hiç yakışmadı inan yaptığın

Otuz sekiz derece ateşle

Vurdun acımadan

Düşürdün boylu boyunca yatağa

Damarlarımda şimdi kan yerine

Ihlamur zencefil limon akmakta

Komşularım alarm yerine

Öksürük sesimle uyanmakta

Bu durum acımı

Daha da katlamakta

Bir de karşıma geçip utanmazca

Sevdim diyorsun ya

Aşk olsun sana…

Ayşegül HAYVAR

24 Mart 2017

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..