Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '11

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Ah bankacılar ah!

Ah bankacılar ah!

Bakın ne oldu?

Pazartesi günü öğlede kalktım! Kahvaltımı yapıyordum ki kızım aradı!

“Baba, sen birine kefil oldun mu?”

“Yooo!”

“Olmuşsun!”

“Ne zaman?”

“İki bin yedi yılında konut kredisi alan birine kefil olmuşsun! Hesabında görünüyor! “

“Vallahi kefil olmadım kızım!”

“ Adın, soyadın, doğum tarihin ve kimlik numaran aynı!”

“Nasıl olur ya!”

“ Bilmiyorum!”

“Araştır bunu kızım. Bir üçkâğıtçılık var bu işte!”

Aklıma kırk türlü şey geldi! Acaba biri benim nüfus kâğıdımı mı kullandı?

Krediyi çekeni tanımıyorum! Kredi düzenli de ödenmiyor!

Tüm bankalara uyarı gönderdi bankamız! Araştırmasını da yaptı!

Bu akşam rahat bir nefes aldım!

İsmi bende saklı bir bankamız, Adı soyadı ve doğum tarihi aynı olan başka bir şahsı kayda geçerken yanlışlıkla benim kimlik numaramı işlemiş! Anası başka, babası başka, doğum yeri başka!

Bankaya uyarı yazısı gitti! Düzeltecekler!

Yakında ben de giderim!

Çaylarını içerim!

Dalgamı geçerim!

Not: Kızımı ikna etmem zor olmuştu! İnanmıyordu manyak!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..