Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah be canım

Ah be canım
 

YALVARIŞ
Tenim tenine hasret gidecek zaten
Ruhumu da öksüz bırakma; bak, böyle yapma sevdalım...
Selamımı bile almadın...
Nasıl bu kadar hain oldun, hangi ara düşman ettin kendini bana???
Beraber karar verdik olmayacağına da;
Şimdi bu küskün haller niye?
Sen ki hayatına yara açan kimseye kapını kapatmamışsın
Onlardan daha mı kötüyüm söyle canım...
Ben ki bir gün, belki bir günle bağlıyorum günleri günlere...
Nasıl bu kadar hain oldun, onların yapmadığı ne yaptım sana???
Sen görecekmişsin gibi tarıyorum saçımı hala
Üstüme giydiklerim hep senin için, sürüp sürüştürdüklerim de...
Gözlerim sanki az sonra buluşacakmışız gibi heyecanda...
Yapma. Bari selamını esirgeme; kıyma kanayan canıma...
Azıcık güldürdüklerimin, sevdiklerimin hatırına...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..