Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ah Ben

Ah Ben
 

Kafa karışıklığı zihin bulanıklığı, anlamsızlık, hareket edememe, boşvermişlik ,sürekli bir şeyleri yapma isteği, zihinsel hareketlilik,  endişe, kaygı, korku, okumak için kitaplar alma, okuyamama, birşeyleri bağırma isteği aynı zamanda anlamsızlık yükleme ve tüm bunlara bakan hiç bir şeyi umursamaz görünen BEN.

Ben neyim kimim ne istiyorum yaşam ne soru soruyorda ben yanıt veremiyorum. Bir dolu iş yaptığımı sanırken hiç bir şey yapmamış gibi duran BEN.

Gökyüzüne bakıp delinse de nefes alabilsem dediğim anlarda çantamı alıp bilinmeyen yerlere gidip kaybolmak isteyen BEN,

           Ben bene fena taktı şaşkınım, dağınığım, endişeliyim korkuyorum İÇİMDE

           DIŞIMDA,  Maskelerim var bir sürü , gülen neşeli,huzurlu güçlü ,domates soslu , peynirli ,kıymalı ıspanaklı içimdeki anlamsızlığı saklayan maskelerim,

           İçimde bir hayvan var dışarı çıkmak isteyen , Acaip naralar atmaya başladı korkunç bir ses önce yadırgıyorum sonra halime gülüyorum. Anlam veremediğim istemsiz çıkan seslere.

          Ah ben ah unuttum dolunay yaklaşıyor  mars geriledi ,uranüs ,venüs, mars yanyanamı geliyor? Yine kurt kadınmı oluyorummu ne?,

         Konuşuyor kadın televizyonda  genişleyin şöyle bir büyük nefes alın dur dur Ah ben nasıl nefes alacaktım , nefesi tarif ediyorlar yarım asırdır aldığımı sandığım şey ney bilemedim. İyi düşünün pozitif olun gülümseyin düşünceleriniz geleceğinizi yaratıyor dikkatli olun iyi düşünün iyi olsun, olsun olmasınmı dedik. Bom bom patladı yüzbir can , bom bom yüzyirmi can , canlar yanyana yatıyor anaların çığlıkları kulağımda , çocuk cesetleri annelerinin kucağında sahile vuruyor görüyorum ,düşünüyorum gülümsüyorum lakin olmuyor. Gülümseyin iyi düşünün iyi olsun. Ah ben ah başka bir dilmi konuşulan anlamsız bakıyorum anlamaya çalışıyorum . Ben iyiyim iyi merak etmeyin gülümsüyorum. dört bir yanım alev topu yanıyor kaçıyor insancıklar kacacak yer kalmış gibi. Sevgi aşk satılık olmuş seç beğen al tüm televizyon kanallarında insan pazarlanıyor diğer yandan  kararıyor ekran. Donup kalıyorum bakıyorum karanlığa  İyi değililim iyi olmayacağım iyi olamayacağım bu karanlıkta. 

Ben anlamsız,

Ben umutsuz ,

Ben zor ,

Ben huzursuz,

Ben endişeli,

Bendeki son durum, yüzüme yerleşen acı gülümseme... 

 

 
Toplam blog
: 24
: 606
Kayıt tarihi
: 05.11.07
 
 

Ankarada yaşıyorum. Yaşamım boyunca hep yazdım ama hiç başkaları ile paylaşmayı düşünmedim. Bana ..