Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Ah Ben

Ah Ben
 

Ben.


Kafa karışıklığı zihin bulanıklığı, anlamsızlık, hareket edememe, boşvermişlik, sürekli bir şeyleri yapma isteği, zihinsel hareketlilik, endişe, kaygı, korku, sorularıma cevap olur diye bir sürü kitap alma, okuyamama, birşeyleri bağırma isteği aynı zamanda tüm bunlara bakan hiç bir şeyi umursamaz görünen BEN.

Ben neyim, kimim, ne istiyorum yaşam ne soru soruyor da yanıt veremiyorum. Bir dolu iş yaptığımı sanırken hiç bir şey yapmamış gibi duran BEN

Gökyüzüne bakıp delinse de nefes alabilsem dediğim anlarda çantamı alıp bilinmeyen yerlere gidip kaybolmak isteyen BEN,

Ben bene fena taktı şaşkınım, dağınığım, endişeliyim korku yorum.

Dışımda maskelerim var bir sürü, gülen neşeli, huzurlu, güçlü, domates soslu, peynirli, kıymalı anlamsızlığı saklayan maskelerim, İcimde ise bir hayvan var dışarı çıkmak isteyen naralar atmaya başladı korkunç bir ses önce yadırgıyorum anlam veremediğim istemsiz çıkan seslere sonrasında gülüyorum halime..

Ah ben ah unuttum dolunay yaklaşıyor Mars geriledi, Uranüs Venüs Mars yanyana geliyormuş yine kurt kadın mı oluyorum ne?,

Konuşuyor kadın televizyonda derin nefes alın glümseyin dur dur ah ben nasıl nefes alacaktım, nefesi tarif ediyorlar yarım asırdır aldığımı sandığım şey ney bilemedim uygun nefes alayım derken bildiğimi de unutup nefessiz kaldım.. İyi düşünün pozitif olun gülümseyin düşünceleriniz geleceğinizi yaratıyor dikkatli olun iyi düşünün iyi olsun, olsun olmasın mı dedik. Bom canlı bomba patladı yüzbir can, bom canlı bomba patladı yüzyirmi can, canlar yanyana yatıyor anaların çığlıkları kulağımda, hava ağır burnumda kan kokusu, kan kokan şehirlerin görüntüleri genç bedenlerin soğuk taşlar üzerinde bekleyişleri, bebek cesetleri annelerinin kucağında sahile vuruyor görüyorum, düşünüyorum gülümsüyorum lakin olmuyor. Ah ben ah başka bir dilmi konuşulan anlamsız bakıyorum anlamaya çalışıyorum . Ben iyiyim iyi merak etmeyin gülümsüyorum. Dört bir yanım alev topu yanıyor kaçıyor insancıklar kacacak yer kalmış gibi dağlar, ormanlar, börtü böcek yanıyor yok oluyor. Sevgi aşk satılık olmuş seç beğen al tüm televizyon kanallarında insan pazarlanıyor diğer yandan kararıyor ekran donup kalıyorum bakıyorum karanlığa. İyi değililim iyi olamayacağım bu karanlıkta. 

Ben anlamsız,

Ben umutsuz,

Ben zor,

Ben huzursuz,

Ben endişeli,

Bende ki son durum, yüzüme yerleşen acı gülümseme... 

 
Toplam blog
: 24
: 606
Kayıt tarihi
: 05.11.07
 
 

Ankarada yaşıyorum. Yaşamım boyunca hep yazdım ama hiç başkaları ile paylaşmayı düşünmedim. Bana ..