Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Ah bir bilsen

Bilsen ki içim aslında siyah.

Sandığın gibi sevgi dolu bir kalbim yok.

Aşk yok gözlerimde.

O sevdiğin boyun çukurumdaki koku benim değil.

Dudağımdan dökülen her bir nağme geçmemiş geçmişe ait.

Ah bir bilsen..

Bilsen ki ben sevemem kimseyi.

Bilsen ki hep can yakarım ben.

O taptığın kadın ben değilim.

Kim bilmiyorum ama ben değilim.

O sarılırken kaburgalarını kırarcasına sardığın beden de değil ruhum.

Üzgünüm, okşamaktan bir türlü bıkamadığın saçlarda benim değil..

Ah bir bilsen..

Bilsen ki ben benim değilken, senin hiç olamam ki..

Hüzünlü bir notayım ben belki de..

Belki mavi bir balığım, kahve fincanına düşmüş.

Ama ben, ben değilim sevgilim..

Özür dilerim..

 


 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....