Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Ah bir editör olsam!

Ah bir editör olsam!
 

Türkçe versiyonunu rahmetli Tanju Okan seslendirirdi sanırım ama Almancası da güzel: “Wenn ich einmal reiche wâr…” Ah bir zengin olsam” yani…

Yok, efendim yok; piyangodan bahsedecek değilim. Nerede bizde o şans? Bu ölümsüz şarkıyı radyonun kısık sesinden duyunca bugün, ilham geldi nedense… Neden bilmem mırıldanıverdim:

“Ah bir editör olsam” diye… Uyku öncesi hayallerimden biriydi Milliyet Blog’umuza editör olmak. Zaman zaman depreşse de bu hayalim, ilk zamanlardaki gibi değil tabii. Siteyi inceledikçe pek akıl kârı bir iş olmadığını öğrenmiş bulunmaktayım.

Neden derseniz; en az değerli editörümüz Başak Hanım kadar kibar ve anlayışlıyımdır ama bir yere kadar tabii. “Çenemi tutamamak” gibi huylarım editör olmama pek müsaade etmezdi sanırım. Ama ilk zamanlar böyle düşünmüyordum tabii.  MB editörlüğüne dair “parlak” düşüncelerim; Başak Hanım’ın aklının ucundan bile geçirmeyeceği “yöntemlerim” vardı.

“Alo editör hattı” projem bunlardan biridir! Üyelere yönelik “3X8 tam hizmet hattı” yani… Değerli üyeler nerede olursam olayım ulaşabileceklerdi bana…

Bir an bile yanımdan ayırmadığım telefonum “Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr” diye ötecekti işte! Sevgili MB üyeleri sadece bir tıkla değil, telefonla da ulaşabileceklerdi bana! “Editörlük” demek böyle bir şeydi benim için!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim, “Alo editör hattı” ben Culduz!

- Selamlar efendim ben Nadide Çiçek! Biraz önce “Kerevizin Faydaları” başlıklı bir yazı yayına verdim ama yayına almadınız, neden?

-Efendim o muhteşem yazınızı biz ertesi güne düşünüyorduk. Malum yeni yıl telaşı arada kaynayıp gitsin istemedik.

-Bana ne, bana ne!

-Peki, efendim yayına alıyoruz ama yeni yıla girmemize dakikalar kaldı ve millet çakır keyif! Tutup şimdi pek uygun olmayan yorum yazarlar, diye şeetmiştik.!

-Bana ne ,bana ne!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim, “Alo Editör Hattı” ben Culduz!

- Mehraba efendim ben MB üyesi Varol Vışık!

-Buyurun Sayın Vışık; sanırım bir ihbarda daha bulunacaksınız?

-Evet efendim iyi bildiniz ama ne var ki aramızda kalacak?

-Tabii efendim, bizden sır çıkmaz, lütfen çekinmeden gammazlayın!

-Yemin edin!

-Valla Billa!

-Bu Hercai Recai isimli üye var ya efendim. Ahhhhh ah, siz onu bilmezsiniz. Anladınız değil mi? Sonracığıma efendim bu Hercai…

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim “Alo Editör hattı” Culduz ben…

-İyi geceler Sayın Editörüm, ben kıdemli üyeniz Bahtiyar Felek! Şu anda ne yaptığınızı merak etmiştim de?

-Sağ olun Sayın Felek. Biraz önce heladan çıkmıştım ve ellerimi yıkıyordum, hayırdır?

-Şu Hercai Recai isimli üye hakkında sizinle şeyedecektim.

-Buyurun efendim, şeyedin, sizi dinliyorum!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim “Alo Editör Hattı”…

-Efendim ben Nadide Çiçek! “Kerevizin Faydaları” başlıklı yazıma ahlaksız bir yorum aldım!

-Recai mi yoksa?

-Evet, efendim Recai! Üstelik Hercai! Tutmuş bana “Bahçelerde kereviz/Biz kereviz yemeyiz” diye yorum yapmış!

- E size dedikti Çiçek Hanım yaaaa! Neyse biz onu bir güzel şaaparız, keyfinizi bozmayın siz!

-Bana ne,  bana ne!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim, “Alo Editör Hattı” ben Culduz.

-Efendim ben “Mülayim Kedi”… Konuşmama başlamadan önce siz editörlerin ve sizin nezdinizde tüm blog üyelerinin yeni yılını kutlarrrrr; 70 milyon bizi izlerken sevgi, saygı ve de hürmetlerimi gönderipppp,  bir noktanın altını çizmekte sayısız yararlar görürüm Sayın amirim ve de değerli editörüm! Öncelikle belirteyim ki  sitemizdeki ahlak, edep ve de düzeeeeyyyy!...

-Sayın Kedi, sanırım sözü Hercai Recai isimli üyeye getireceksiniz!

-İsabet buyurdunuz değerli editörüm lafı ağzımdan aldınız!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim, “Alo Editör Hattı,” ben Culduz!

-Sayın ve de pek sevgili  editörCÜĞÜM, Culduz BeyCİĞİM ben NEZİH HUNİ/ADANA/TR… Malumunuz serde balıkçılık var ama "oltam" iğnesiyle  birlikte şey olmuş durumda… Bu “Recai Hercai” dedikleri üye yüzünden denizler, balıklar ve de alıklar...

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Buyurun efendim “Alo Editör” şeysi!

-Efendim ben Sabiş!  Çingen Sabiş! “Melekler yüreğinizden öpsünler” diyecektim sadece! Öpsünler mi, efendim?

-Ne demek Sabiş Hanım? Lafı mı olur? Anasını bile satsınlar!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Buyurun efendim “Alo Editör Hattı”…

-Selam abi ben Recai, biraz da Hercai icabında… Nasısın abi?

-Ulan Recai! Allah senin bin türlü belanı vere, e mi!

-E abi!

-Ulan sende utanma….Ulan sende arlanma… Ulan sen de haya… Yok mu haaaa? Hangi yüzle aradın beni ulan? Söyle hangi yüzleeeeeee? Nedir ulan senden çektiğimiz? Editörlük hayallerimin içine ettin namıssız! Kırdığın cevizler bini geçti biniiiiiii! Niye aradın ulan beni?

-Abi milli piyango biletime…

-Hadi yaaaa? Bak şimdi iş değişti, Hercai! Ne kadar vurdu RecaiCİĞİM? Bilirsin ben seni severim!

-Abi var ya…

-Çekinme RecaiCİĞİM, açıl bana gözüm. Sonuçta “paylaşırız, paylaştıkça da çoğalırız” yani. Sen bakma MB’dekilere, onlar seni çekemiyorlar. Bundan sonra her yazdığın yazı “seçkilerde”! Recaim benim Hercaim! Söyle, çekinme! Ne kadar vurdu biletine? Koçum benim!

-Amorti vurdu abi!

***

Ahhhhhhhhhh, bir zengin olsam!

Sana neler, neler, neler alırdım.

Yaşardık keyfimizce…

Ah bir zengin olsaydım!

Güzel ve mutlu seneler efendim!

Her şey, ama her şey gönlünüzce olsun !

 

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..