Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Ah bir turna olsaydım

Ah bir turna olsaydım
 

Pervazlanıp açsaydım
Yorgun kanatlarımı
Sılanızdan geçseydim
Bırakıp bir yarımı,
Yar sana doğru, yar...
yar sana doğru! 

Kızıl bulutlar gibi
Kanadımı yaysaydım
Başımdaki kar gibi
Sınırları saysaydım
Ah bir turna olsaydım
Yar sana doğru, yar...
yar sana doğru! 

Koy avcılar üşüsün
Bir mavzer dipçiğinde
Sen bir kurşun eşisin
Kirpiğimin çiğinde
Kan kırmızı yollar,
yar sana doğru! 

Elem bende konuktur
Tek o bilir gizimi
Bir uzun yolculuktur
Ki çevirsem yüzümü
Yar sana doğru, yar...
yar sana doğru! 

Iğıl ığıl kalbine
Çağıldayıp kaysaydım!
Dönüp dolaşıp yine
Sana canım sağsaydım
Ah bir turna olsaydım
Yar sana doğru, yar...
yar sana doğru. 

yitikozan 

 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..