Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ah Biz Kadınlar

Ah Biz Kadınlar
 

Biz kadınlar çok alışveriş yapıyoruz ama nedense alışveriş yaparken nerde en kullanmadığımız şeyler var onları alıp geliyoruz.

Bugün can sıkıntısında dolabımı açtım baktım tıka basa dolu, ama giymeye kalktığımda ne giyeceğimi şaşırıyorum...Oysa dolabımda olan her parçayı kendim almadım mı, neden şimdi beğenip giymiyorum ya da beğenmediysem giymeyeceksem ne akla hizmet aldım?

İşin komik tarafı onları ne ara aldığımı bile bilmiyorum, sanırım bir çoğu sırf para harcamak için alınmış giysiler. Her defasında çarşıya birkaç parça birşey almaya diye çıkıyorum ama eve döndüğümde her ne hikmetse “çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane” oluyor.

Sürekli giyilen kıyafetler zaten belli, okul forması gibi. Yıka yıka giy, giy giy yıka.

Mevsime girerken giyilmeyen ne varsa toplayıp atmıştım. Dolabıma bakınca kıyafetler beni yalanlıyor sanki. Varsın yalanlasınlar, onlar biraz sonra başına geleceklerden habersizler...

Kadınlar en çok nelere para harcar?

:) Hiç ayırım yapmayız, herşeye para harcayabiliriz...Hatta bazen sırf para harcamış olmak için bile para harcayabiliriz. Kozmetikten ayakkabıya, çantadan iç giyime kadar ne varsa hepsine para saçabiliriz. İç çamaşıra bazen dış giyime verilen para kadar belki daha fazla para harcamamız içten bile değil.

Giyimde siyah ve beyaz en çok tercih edilen renkler. Bunun yanısıra kırmızı lila pembe mavi de en çok tercih edilen renkler arasında.

Firmalar modelde ve renkte sınır tanımıyor. Göz alıcı ve her kadının beğeneceği renkte ve modelde giysi ve çamaşır bulmak mümkün. Buna bir de sürekli değişen modayı eklemek gerekirse, kadınları giyim merakı hiç bitmeyeceğe benzer.

Bazı kadınlar klasik ve sade modeller tercih ederken, bazı kadınlar tercihlerini daha kadınsı modellerden yana kullanıyor. Siyah ve beyaz en tutulan renk olmakla birlikte bazı kadınlar her renkte giysiyi kendine yakıştırıp giyebiliyor.

Kadın, giyiminde tercih ettiği renk ve modelle o günkü ruh halini yansıtır. Kendine yakıştığına inandığı şeyi giymezse kendini güvende hissetmez hatta kendini o gün güzel bulmaz...Her kadının evinde bir sene yetecek kadar çamaşır ve giysi olması muhtemel, bunda garipsenecek birşey yok. :)))) Fazlasını garipseyebilirsiniz...

Bu yazıdan sonra çarşıya çıkıp hangi modeller gelmiş hangi renkler var gidip bakmakta, bakmakla da kalmayıp almakta fayda var.

Ne de olsa bu güzel modellerden renklerden mahrum kalmamak lazım.

İyi alışverişler. Büyüklerimizin söylediği gibi, “az parayla çok şey alıp gelin” :) Nasıl olacaksa artık...

:) İyi bayramlar.

DipNot: Albert Einstein’ın gardrobunda tüm takım elbiseler lacivertmiş...Sebebi de, ne giyeceğim diye harcanan vaktin çok gereksiz ve toplamda çok büyük bir zaman kaybı olduğuna inanmasıymış...

http://www.esmakahraman.com/ah-biz-kadinlar/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..