Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Ah bu evli çapkınlar!

"Şeyy, evliyim ama kağıt üstünde"
"Karım çok hasta, az bir ömrü kaldı diyor doktorlar"
"Boşanmak üzereyim inşallah en kısa zamanda"
"Dünya dönmeye devam ediyor, gün yüzü mü gördüm Allasen"

Bu ve benzer kurgular basit kalır anlatacağım olayın yanında!
Bir çıtır ki görme gitsin diye beni odasına çağırmıştı nöbet arkadaşım!
Az sonra gelecek, sakın açık verme ha!!

Gel canımcım, seni en yakın arkadaşımla tanıştırayım.
Merhabaa, nasılsınız?
İyiyim, siz?
Ben de iyiyim sağolun!.
Eee anlatın bakalım bu yaramazı bana!
Ne yaramazlık yaptı ki?
Siz daha iyi bilirsiniz, yakın arkadaşısınız ya?

İpucu verseniz?

O kadar çok mu?
Köyden evlendirmişler ya hani? İmam nikahıyla!!
Haaaaa!!
Hatırladınız?
Hı hııı!!
Zorla evlendirmişler hani?
Hı hııı!
Çok acıdım yaaa!
Böyle yakışıklı adama!
Kadın zır cahilmiş, üniversite okumuş delikanlıya reva mı?
Ahhh bu eski kafalı babalar, aah!

Hangi devir de yaşıyoruz yahu!!
Davul bile dengi dengine!!

Çok mutlu edeceğim onu çoook!
Kendi aramızda sözlendik biz biliyor musunuz? Baaaaak!!

Yüzüklerimizin içinde isimlerimiz yazıyooo!.
Ne çabuuuk?
Daha neler aldı bana! Baaaak, hem de markaaa!!

Eveeeet!

Nikah şahidimiz siz olun ama!
Hı hı!!

Siz evli misiniz peki?
Şeyyy, neden sordunuz?
Benim çok sevdiğim bir oda arkadaşım var?
Aynı yurtta kalıyoruz!
Iıııı, şeyy!
Anladııım, siz utangaçsınız!
Değilim de…..

Hadi biz çıkıyoruz idare edersin değil mi ortalığı?
Laf söz gelmez nasıl olsa bu saatten sonra!

Tabi tabi!
Yurda mı bırakacaksın yengemizi?
Yok lan, eve gidiyoruz biz!
Anladım!
Anahtarı unutturma, kapıda kalmayalım!

Bi ellilik var mı lan yanında?
Taksiyle gideceğiz de! Hırlısı var hırsızı var gecenin bu saatinde!
Tamam haklısında, şu an o kadar param yok, maaş yatmadı ki daha!
Gece onikiden sonra çekeriz ama!
Çay demleyeyim mi?
Demle anasını satıyım, bekleriz ne yapalım!

Mesaileri dahil etmişlermi ki?
Geçen ay hepsini birleştirmişlerdi!
Sanmam!
Dur bi bakıyım!!

Arkadaşım maaş bodrosunu çıkartarak masa üzerinde incelemeye başladığında kız çığlığı basmıştı..

İmam nikahı haaaaa!!
Evli, iki çocuk, toplam ödeme; …….!
Allah belanı versiiiiiin!!
Hepiniz aynısınız..

Ben de miii?
Hem de en başta sennn!!
Ben ne yaptım yavvv!

Daha ne olsun, bu senin yaptığına düpedüz ………. derler!

Peki siz aptal değil misiniz hamfendi?
Yüzük takmışmış, isim yazdırmışmış!
Töbe töbeeee!

Hemen yelkenler suya, sonra hooop yatağa!
Pardon yani!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..