Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Zeynep Yurdakul Yılmaz

http://blog.milliyet.com.tr/zeyno_07

20 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Ah bu kredi kartları

Bir zamanlar, sadece iş adamlarının cüzdanlarında bulunan, varlığıda zenginlik ibaresi olan kredi kartları. Şimdilerde insanları varlıklarından eden unsurlar oldular. Vazgeçilmek istenen, hep kırmak isteyip te bir sonraki aya ertelenen kartlar. Bilinçli kullanılınca faydasını bile gördüğümüz kredi kartları maalesef, eğitim şart dediğimiz ülkemizde ocaklar söndürür olmuştur.

Benim asıl değinmek istediğim ;Yıllık Kart kullanım Ücreti adı altında hesap extrelerimize yansıyan tutarlar.
10, 000, 000 insan kredi kart kullanıcısı ve ortalama her kişinin 2 adet farklı bankalardan kartları var. 20, 000, 000 kart yapar.Ek kart sahipleri saymıyorum. Onlardanda alınıyor bu hizmet bedeli. 35 YTL. Sadece kart kullanım bedelleri için bankaların, vatandaşın cebinden aldığı rakam yılda BİR MİLYAR YTL

2007 yılında basında yapılan bir açıklama ile böyle bir kesintinin yasal olmadığı açıklandı. Ertesi gün bu açıklama üzerine bir itiraz dilekçesi yazdım Yapı Kredi Bankasına. Hesap extreme yansıyan bu paranın iadesi ile ilgili. Bir sonraki ay para iadesi yapıldı.
Şimdi ne değişti de; Sayın yetkililer; kimin kulağına su kaçtı da, 2008 yılnda bu itirazlarımız geçersiz oldu. Bu paraları kuzu kuzu bizden aldınız.
Sesimizi duyan yok mu? Haykırıyorum!...
Gözünüzü açın dostlarım. Kartlarını yalvararak bizlere veren bankaların bu şekilde bizleri soymalarına izin vermeyelim. Hep birlikte bu gidişe DUR diyelim.

 
Toplam blog
: 6
: 525
Kayıt tarihi
: 19.08.08
 
 

1973 Sivas/Gürün doğumluyum. 1989 senesinde Antalya ya yerleştim. 1991-1993 yılları arasında İngilte..