Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Ah bu Milliyet Blog…

Ah bu Milliyet Blog…
 

Zayıf, uzun siyah saçlı, gülerken pembe dişetleri görülen, kocaman kara gözlü bir kızdı. Okulda delikanlıların dikkatini çeken kızlardan değildi. Ne olmuşsa olmuş gözlerim ona takılmıştı. Takılmakla kalsa iyi. Her tenefüste onu arıyordum. Gördüğümde göğsümden yukarı doğru bir sıcaklık hücum ediyor, bir kısmı alev olup kulaklarımdan çıkıyor, bir kısmı beynime hücum edip ağrılara sebep oluyordu.

Yanına gidip arkadaşlık teklif edebilecek cesaretim yoktu. Üstelik zavallı kızın benim aklıma çiftetelli oynattığından haberi de yoktu. Düşündüm; mektup yazmaya karar verdim. O ne? Ellerim titriyor, yazım okunması güçleşecek kadar çirkinleşiyordu. Bilmem kaçıncı denemeden sonra mektup yazamayacağıma karar verdim.

Defterin arkasına şiirler yazmaya başladım. Her gün bir önceki gün yazdığım şiiri beğenmedim, yırttım. Bir süre sonrada “yazmak benim işim değil” dedim, bir dahada yazmadım.

*****

Bu benim ikiyüzüncü bloğum. Önceleri sadece okuyucuydum. İlk bloğumu yazarken o dünya tatlısı kıza ilk mektup yazma denememde hissettiğim heyecanı hissetmedim desem yalan olur. Kalemle yazmadığım için yazılar kargacık burgacık değildi. En önemlisi Milliyet blog sihrini göstermiş ne olduğunu anlamadan bloğum yayınlanmıştı bile.

Tamam dedim. Zaten yazımı kimse okumaz, bende bir daha yazmam. Tabii, kimse bana Milliyet bloğun tiryakilik yaptığını söylememişti. O günden sonra tiryakisi olduğum sabah kahvesine bir arkadaş daha geldi. Gözümü açar açmaz ilk iş bilgisayarı açmak. Kahve eşliğinde blogları okumak. Tabii birde ayıptır söylemesi kendi bloğuma bakmak.

Bu gün duygu ve düşüncelerimi bu kadar rahat paylaşabiliyorsam, en önemli destekçim hepimize yazma olanağını sunan Milliyet.com.tr dir. Ayrıca yazılarımı yorumları ile destekleyen, eleştirileri ile düşünce ufkumun genişlemesine yardımcı olan saygıdeğer bloger arkadaşlarıma müteşekkirim. İsimlerini tek tek yazmıyacağım. Onlar kendilerini ve benim kalbimdeki yerlerini bilirler. Bana katlanıp yazılarımı okuyan herkese çok teşekkür ediyorum.

Esen kalın 11/4/2009 8.36

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..