Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ah bu şarap ve korsan! Sahipsiz şarkı!

Ah bu şarap ve korsan! Sahipsiz şarkı!
 

Evet şarap cyprus wine aphrodite, bir tadına doyamadım bu gece.. Şarabın tenini bilen var mıdır ya da zeytinin hem acı hem tatlı tadını; birini içmekten ötekini yemekten kendinizi alabilir misiniz? Nefs mevzu!

Ah Nefise! Gel nefsine hakim ol! Sen "gece çalışan" " kim bu güzel" hep gülümse; gel de hakim ol gülüm-se-me!

Aphrodite Kıbrıs'ın sıradan şarabı bu akşam bu sıcakta ne kadar tatlısın, yanına hellum nefsin, sen kara zeytin dur orda, çörek otlu anasonlu seni, hakim ol..

Siz hiç o küçük teknelerin balıkçıları ile teknelerin de şarap içtiniz mi? İçin..

Bir gemi benim sevdiğim sade benim bildiğim. Bir gün bineceğim ama o zaman ben denizim. "Göğe bakma durağı" o gökte, o okyanusun ta öteki ucundaki gökte.

Justitia bu gece uğrar mı bilmem.. Keşke uğrasa kadehi hazır.

Aphrodite der, ben varım ya, hem yanında, hem burda, burdası italy.. Gittiğin yollardan nasıl dönülür?
Ya ben, ben nerdeyim..

Söylesene Aphrodite, benim mantığım kim? Var olmamın nedeni, kim?

Mürdüm erikleri çürümeye başlamıştır dalında, havalar sıcak..

Söyleyin civit badanalı bir ev nasıl kurulur? İnsan kendini neden tahrip eder?

Özümden neleri atayım ki uçabileyim okyanusların üstünde, söyle sen..

Ya tahtından indirmek istediklerim, ne için, de ki, önce onların, kendi içindeki, tahtlarını indir..

Seni ruhum herkesten kıskanır Aphrodite, yine de belki yeni bir yoldayım,

yeni, bir başıma,
uzun olmasını istemediğim bir yol..
Belki de uzun ve esas yol asıl istediğim.

Bu gece seni uzun uzun doya doya içeceğim.
Belki yeni bir yola çıkarım sabaha, belki çıkmam umurun da mı... Umursama!

Seni yudum yudum içtim dudaklarım mor.

Bir can sıkıntısı rolündeyim, gece bitmese bari; bazen belki çoğunluk ne desem boş.
Küçük işlerle de uğraşırım gece bitmese gibi.

İnsan kendine çare bulabilir mi?
Sen söylesene evrenin bilirkişisi renkli camların kraliçe adayı; insan kaç kez kendini yitirir bulur.

Hala en sevdiğim film "mohikanların sonuncusu, " biraz da "son samurai, " hiç düşünce; sona "döğüş klübü"..:))

Ben mi kimim? O söyle tanımlamış, tanımam O'nu herhalde çok şen gülendir, anlatmışsın söylemiş,

" bugün dün olsaydı,
kalanı da yarın..
dünü geçmişte kalırdı,
yarını ise bilinmeyen"

11.08.2007 - Gülşen

Kendini bilinmezci sanan böyle de tanımlanır.

Kıyısız bir deniz olmak mı derdi hiç sordunuz mu?

Işık hızından hızlı olan tek şey düşünce hızıdır ve bu hızla önemli olan gidilen yoldaki halimizdir. Geçelim...

Şimdi seninle konuşmanın zamanı korsan hattından kendi kendime.. Git dersen giderim.

Şimdi en çok bu blog okunur. Neden ?

Meraklısı için not: Atilla İlhan'ın buluşu bu meraklısı notu.. googleye yazıyorsunuz " göğe bakma durağı" tıklıyorsunuz şiiri çıkıyor.

"GELİNCİK ŞURUBU

şu ölen çocuklar varya
sana bana dünyaya

ilikleriniz donduğunda kışın
bir kaşık umut gerektiğinde
o şişe gelecek aklınıza
pencerenin önünde duran
güneşte
gelincik."

Can Yücel

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..