Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ah Bu Şarkılar da Olmazsa

Bilgisayarın başındayken müzik dinliyorum bir yandan da. Şarkılar çalıyor karışık olarak. Parçaların bazı kısımları zihnime dolanıyor ve not alıyorum hemen. Kulağa tanıdık geliyor mu listem?

Uslan artık deli gönül…
Kömür gözlüm, ben de sevda ne arar…
O yüzden her gece bu aşkın diline düşmüşsün…
BENİ BENDEN ALAMAZLAR...
Ben hep seni düşünürüm…
Sana kurban ben olayım…
Bir küçük kıvılcım istedim…
Sen beni bu dünyada ateşe attın…
YAN KALBİM YAN. Külden adam olur san…
Yaktığın ateşi söndüremedim…
Ölesiye sevdum seni, sen benim herşeyim idun…
Ölünce sevemezsem seni…
Gönül sayfamda canım, açık seçik senin adın yazıyor…
Bahar geldi geçti sen gelmez oldun..
Ben senin yokluğunda ağladım...
Ben imkansız aşklar için yaratılmışım..
Uzun yola gider gibiyim...
Sanki ruhum çıktı canımdan…
Ardımdan deli diyorlar…
Her şeye çaredir zaman…

Liste sürüp gider, şarkılar da dokunur yüreklere. Seninle şarkı dinlemeyi özledim be yüreğim.

Bana aşık mı oldun diye sordular.
Ben hep aşığım yüreğime diye yanıtladım. O kadar çok yer kaplıyorsun ki, kendimi sığdıramıyorum içime.
“Yüreğim yangın yeri, beynimse harman yeri
İçim patlayan volkan, dışımsa sönmüş volkan” misali. Açık çağrım var, Gel gönlüm, gel de seveyim seni.

Kaybol yüreğim gönlüm görmesin seni, yakalar sevdam. Sen bilmezsin, ama ben bilirim sevdayı gönlüm. Adını çabuk koy sabahın bu ayazında bekletme gönlü...

Yüreğin bana çok yabancı, gönlüm olamıyor seninle bu yüzden. Yokluğunda kaybettim seni ve sen de beni...

Hayat sana vurduğunda “Acımadı ki, acımadı ki” deyip geçebilmelisin dalganı. Gene de sen yüreğime vurma, çok ağrıyor sonra. Zaman aleyhte işliyor, bu gidişle geç kalacaksın bana.

Her an gündemde tutamam ya kalbim seni, benim için üzülme.

Beni ÖYLE DERİNE GÖMMÜŞSÜN Kİ…

Nasıl toparlayacağız lime lime olmuş yürekleri?

Efelendi kalbim gene… ahh şu sözlerin ağırlığı yok mu, ezmeden bırakmaz insanı.

Bir cımbız verin bana, yüreğimde kalan kıymıkları çıkartmam için. Bizimkisi nasıl bir hikayeydi. Sonu yazılmamış…

Fark etmeden seni soluyorum her an. Ne yapsam umurunda değildi. Bu kadar vurdumduymazlığa da pes…

Söyleseydin de, bilseydim be adam. Bana yanıt verecek diye bekliyorum hala, oysa bir şey demeye ne yüzü var ne de cesareti. Susu susa bana da susmayı öğrettin ya yüreğim…

Ama sustukça, içimdeki sevgini öldürüyorsun azar azar.

Yürek ağırlığı diye bir şey var bu hayatta. Alt yazılı cümleler kurardım, yorulmadan önce...

Arkasında duramayacaksan söylediklerinin o sözleri ağzından hiç çıkarma!

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..