Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '08

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Ah bu zamane çocukları

Ah bu zamane çocukları
 

Oğlum daha dört beş yaşlarında… Bir gün sordu bana öğrenmeye aç bir şekilde…

“ Anne ben senin karnında mıydım.”

“Evet oğlum, karnımdaydın” diye cevapladım şaşkınlık içinde…

Hiç beklemediğim bir anda, hiç beklemediğim bir soru ile karşı karşıya kalıvermiştim çünkü…

“Karnındaydım demek… “ diyerek yüzüme baktı afacan bir şekilde… Ben de ona bakıyordum.

“Evet karnımdaydın “diye tekrarladım.

“Peki karnındaydım da sen yemek yiyince ben kirlenmiyor muydum.” dedi lacivert gözlerini kocaman kocaman açarak.

Şaşkındım. Ben ilk soruya verdiğim cevapla şekillenecek sanmıştım zihninin içinde beliren sorusu. Ama yanılmıştım işte… Başka bir soru ile karşı karşıyaydım şimdi.Ne diyeceğimi, nasıl cevap vereceğimi düşünürken bizim afacan ;

“Su içince yıkanıyor, temizleniyor muydum “ demez mi…

Ah dünün küçükleri… Ah büyümüş de küçülmüşler… Ah zamane çocukları…

"RESİM:ALINTI"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..