Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '12

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
298
 

Ah Cemaat vah Cemaat

Ah Cemaat vah Cemaat
 

Ne zaman İmamın Ordusu dedim, ne zaman Cemaat dedim başıma gelmedik kalmadı!  

Cemaat ve MİT krizi gündemi on gündür doldurdu, şu anda sessizlik hakim ancak önümüzdeki günlerde nereden ne çıkacak, hangi flaş flaş olaylar yaşanacak, hangi krizlerle daha da bir sersemleyeceğiz, belli değil.

Belli olan bir şey var ki “Cemaat” demek bana iyi gelmiyor. Son yazısından sonra anladım ki Nihat Hocam’a da iyi gelmemiş.

Hadi ben iki yazı yazdım…Yıldız Nihat,  el insaf klavyeye kuvvet, beş adet yazı yazmış.  

Geçtiğimiz Mart ayında Ahmet Şık ve Nedim Şener’in tutuklanmasından sonra  “İmamın Ordusu ve Dokunan Yanıyor Korosu” başlıklı bir yazı yazmıştım. Yazıdan sonra iflah olmadım.

Hemen sonrasında kaldırıma kapaklandım, bir dizim parçalandı. Yorumlara yanıt verdim, iki gün sonra hooopp bi daha kapaklandım, bu sefer öbür dizim daha da beter parçalandı.

Çarptı dedim, çarptı, vallahi de tallahi de Cemaat beni çarptı…töbe estafurullah.

Bitmedi, kolestrol tavan yaptı, tansiyon jet motoru takmış gibi, ya şeker, hiç sormayın, kanım şerbet kıvamını geçeli çok olmuş, ağdalanmaya başlamış. Bütün yazı böyle geçirdim, Cemaat’e bir dokundum, bende hayır kalmadı.

Şimdi iyileştim, dur dedim bir daha dokunayım şu malum Cemaat’e. Tırsmadım dersem yalan olur, dokundun mu yanıyorsun…bişi değil önümüzdeki hafta uzak diyarlara yine seyahat var, uleyn dedim yine düşerim müşerim, daha da toparlayamam.

Yazıyı yazdım, sabahına o da ne…belimi doğrultup da yataktan kalkamıyorum…tüüüü  başıma gelen.

Yazma sen de ne yazıp duruyorsun cemaat, cemaat…alen beyan çarpıyor işte!

Neyse ağrı kesici iğne, kas gevşetici krem mrem derken düz yola dizilebildim, şükürler olsun.

Bugün sabah bir de ne göreyim, Nihat Hocam yazmış, spordan sonra duş alırken ne olduğunu anlayamamış, bir de bakmış ki yerlerde, kan revan içinde…(vallahi gülmüyorum yav). Sevgili ablası (kendisini çok severim) o da düşmüş, İdil de ateşlenmiş.

Pes doğrusu, bu kadar da olmaz ki…

Aradım Nihat Hocamı, bir geçmiş olsun diyeyim istedim, ilk aklıma gelen cümle “ Hocam, dokunan yanıyor, yazar mısın beş yazı birden, işte böyle olur”…

Nihat Hocam’a çok üzüldüm ama insan düşünmeden edemiyor.

Fazla uğraşmaya gelmiyor…Cemaat bu!

Dokunan yanıyor, yazan ya benim gibi düşüp dizlerini parçalıyor, ya da Nihat Hocam gibi duşun altında düşüp kan revan içinde kalıyor!

Çarpıyor mu ne?

Allam sen aklıma mukayet ol, vallahi bir art niyetim yok…hani yani acaba dedimdi!

Tabii ki maksat muhabbet olsun, Nihat Yıldız Hocam ve ailesine tekrar geçmişler olsun. 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Valla Beran Hanım tam da böyle düşünmedim dersem yalan olur. Cemaate dokunduğumdan beri başımıza gelmedik kalmadı valla. Henüz daha yaralarım iyileşmedi. Sızlamaya devam.

Yıldız Nihat 
 20.02.2012 12:18
Cevap :
:)) biraz ara verin, kuyucakın önerilerine de kulak verin...çok yakında iyileşirsiniz, tekrar geçmiş olsun...sevgiler   20.02.2012 19:42
 

Valla bu zamanda temkinli olmak gerek! Üç harfliler dolaşıp duruyordur belki ortalıkta neme lazım;))))Geçmiş olsun canım sana da Nihat Beye de. Sevgiler Berancığım.

Ay Şen 
 19.02.2012 23:47
Cevap :
benim ki geçti de, Nihat Hocam da yakında iyileşir:) teşekkür ediyorum, sevgiler  20.02.2012 7:26
 

araçtan inmeden önce de şu rubaiyi paylaştı benimle: ?''Çalıma bak şu zibidilerde, Geçirmiş ellerine bu ülkeyi;/ En bilgini sanırlar kendilerini buranın./ Aldırma, serin tut sen içini./ Bilmezsin, öyle eşşektir ki onlar/ Eşşek olmayana dinsiz imansız derler.'' (Ömer Hayyam) Konu dışına çıktım biraz; kusura bakmayın... sadece paylaşmak istedim...

RBayram 
 19.02.2012 22:32
Cevap :
severim Hayyam amcayı:)   20.02.2012 19:41
 

yazılarınızı okuyanlar da çarpılır mı acaba:))) cuma günü işten dönüşte, transitin ön koltuğunda oturmuş, şoförle sohbet ediyordum. adamın bilgisine hayran kaldım.. örnein bir gün şu Menzil'e yolcu götürmüş. Adam bakmış ki; siyaset, ticaret başta olmak üzere ''din'' dışında ne ararsan oraya hakim... hiç şaşırmadım tabi... bunun için ta Adıyaman'lara gitmeye lüzum yok...

RBayram 
 19.02.2012 22:31
Cevap :
okuyanın anlama derecesine bağlı olarak, çarpılma durumu değişebilir:)...sevgiler   20.02.2012 7:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 520
Toplam yorum
: 2868
Toplam mesaj
: 123
Ort. okunma sayısı
: 1871
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

bir ters, bir düz ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster