Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Ah Dünya, yalan Dünya

Ah Dünya, yalan Dünya
 

Alıntı.


Küsurat bana kalsın sadaka aldım farzet
Yüksündüm cana halsın nafaka saldım farzet
Feleğim elden alsın afaka daldım farzet
Ah dünya yalan dünya feleğime uy gitsin
Biten günüm dündü ya günü güne koy gitsin!
 
İstiyorum demekle kahrolayım olmuyor
Biliyorum emekle kahrolayım almıyor
İster at ister ekle kahrolayım bulmuyor
Ah dünya yalan dünya sen de benden doy gitsin
Biten günüm dündü ya günü güne koy gitsin!
 
Bozuk gittiğim yollar bilseydim çıkar mıydım
Sarıp sarmalar kollar olsaydım bıkar mıydım
Bahar gelmeden sollar bulsaydım yıkar mıydım
Ah dünya yalan dünya beni benden say gitsin
Biten günüm dündü ya günü güne koy gitsin!
 
İki lafta bir sözde kalbim arar yerini
Derman mı kaldı dizde yaran sarar derini
Canım soluyor özde bana karar serini
Ah dünya yalan dünya yokum dersen cay gitsin
Biten günüm dündü ya günü güne koy gitsin!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..